Archive for 11 May 2026

Με μια πού συγκινητική ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα, ο Α.Ο.Κ. ΑμεΑ Μπάσκετ σε Αμαξίδιο αποχαιρέτησε την άκρως πετυχημένη φετινή αγωνιστική χρονιά, η οποία ολοκληρώθηκε με την παραμονή της ομάδας στην Α1 κατηγορία.

 

Να τονίσουμε ότι η συγκεκριμένη πολύ μεγάλη επιτυχία του Α.Ο.Κ. ΑμεΑ Μπάσκετ σε Αμαξίδιο με ήθος πείσμα, πολύ αφοσίωση και αγωνιστικό πνεύμα. Μάλιστα σε ένα ιδιαίτερα ζεστό κλίμα πραγματοποιήθηκε το τραπέζι λήξης της σεζόν, όπου παίκτες, προπονητικό επιτελείο και διοίκηση είχαν την ευκαιρία να θυμηθούν σημαντικές στιγμές της χρονιάς και να τιμήσουν παλιούς αθλητές και στο σχετικό δελτίο τύπου, τονίζονται τα εξής:

 

Ο Πρόεδρος και τα μέλη της ΕΕ της ΕΠΣ Καβάλας εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στον ΟΡΦΕΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α’ Κατηγορίας και την άνοδο του στην Γ’ Εθνική.

 

Επίσης ο Πρόεδρος και τα μέλη της ΕΕ της ΕΠΣ Καβάλας εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στις τέσσερις ομάδες που υποδέχεται η Α’ Κατηγορία την επόμενη  αγωνιστική περίοδο.

 

Ως Πρωταθλητές: Συγχαρητήρια στον Α.Ο Ελαιοχωρίου 1974 και τον Α.Ο Ποταμιάς  για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στους ομίλους τους.

 

Ως Δευτεραθλητές: Συγχαρητήρια στον Ταξιάρχη Ελευθερών και τον Ατρόμητο Χαλκερού, που μέσα από μια εξαιρετική πορεία εξασφάλισαν το εισιτήριο της ανόδου.

Για τη φετινή πολύ καλή πορεία του Νέστου Χρυσούπολης και την επόμενη μέρα μίλησε ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Δημήτρης Ψυχουδάκης, στην κάμερα του «Καβάλα Πάμε Γήπεδο» και το αφιέρωμα που ετοίμασε για την ομάδα της Ανατολικής Μακεδονίας.

 

Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του Δημήτρη Ψυχουδάκη είναι οι εξής: «Το βασικότερο ήταν να ξεκινήσει η ομάδα, γιατί αργήσαμε φέτος. Και θέλαμε να συνεχίσουμε την περσινή επιτυχία, την άνοδο στη Super League 2.

Οπότε πρωταρχικός στόχος ήταν να συμμετέχουμε στη Super League 2. Σίγουρα ξεκινώντας υπήρχε μια μικρή αισιοδοξία σε όλους μας ότι θα τα καταφέρουμε.