Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του νεοεκλεγέντος Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη Α.Ο. Καβάλα, με μοναδικό θέμα τη συγκρότηση του νέου διοικητικού σχήματος σε σώμα και την κατανομή των αρμοδιοτήτων των μελών του.
Να τονίσουμε ότι μετά το τέλος της διαδικασίας της συνεδρίασης, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ., συγκροτήθηκε σε σώμα, ως εξής:
Πρόεδρος: Ελευθέριος Χατζηαποστολίδης
Αντιπρόεδρος Α’: Νεκτάριος Τζίκος
Αντιπρόεδρος Β’: Νικόλαος Γαβριηλίδης
Γενικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Τσιμτσίρης
Ταμίας: Δημήτριος Αμπατζής
Ειδικός Γραμματέας: Ανδρέας Ζιρτιλίδης
Έφορος Γηπέδων: Απόστολος Μουμτσάκης
Έφορος Υλικού: Εμμανουήλ Γερακινής
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Κωνσταντίνος Κεχαγιάς
Δίαυλο επικοινωνίας με τον έμπειρο Χρυσουπολίτη αριστερό μπακ Γιώργο Μαϊδανό και παλιό γνώριμο του ρόστερ άνοιξε ο Νέστος, σύμφωνα με πληροφορίες τoυ monobala.gr και θεωρείται πιθανό να υπάρξουν εξελίξεις.
Άλλωστε, στην πρώτη επαφή διαπιστώθηκε αμοιβαία διάθεση νέας συνεργασίας. Να τονιστεί ότι ο 28χρονος ποδοσφαιριστής, καλός γνώστης της κατηγορίας έκανε «όνομα» στο Νέστο, που τον είχε αποκτήσει το 2017 από τα τοπικά και τον Εθνικό Νέας Καρυάς.
Ο Γιώργος Μαϊδανός έπαιξε δυο χρόνια στη Γ΄ Εθνική με την ομάδα της Χρυσούπολης και μετά έπαιξε σε επαγγελματικές κατηγορίες, με Καβάλα, για μια σεζόν στη Football League, τέσσερα χρόνια στην ΑΕΛ Novibet, ανάμεσα στα οποία και στη Super League και την τελευταία διετία με την Ηλιούπολη στη Super League 2.
Στην πρώτη επίσημη δήλωση του μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ως νέος πρόεδρος του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ. προχώρησε, ο Λάκης Χατζηαποστολίδης, μιλώντας στο www.kavalagoal.gr, τονίζοντας μάλιστα τόνισε την αναγκαιότητα στήριξης της όλης προσπάθειας που ήδη ξεκίνησε.
Ειδικότερα ο νέος πρόεδρος του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ. Λάκης Χατζηαποστολίδης, χαρακτηριστικά σημείωσε:
Ανακοίνωση έδωσε στη δημοσιότητα το διοικητικό συμβούλιο του ΑΟ Θεαγένης Θάσου, σχετικά με την προεπιλογή της μικτής ομάδας Κ16 της Ε.Π.Σ. Καβάλας και η οποία αναφέρει τα εξής:
Μία πολύ σημαντική και παράλληλα ηχηρή μεταγραφική ενίσχυση με «άρωμα» Super League 2 πραγματοποίησε ο Ορφέας Ελευθερούπολης, ο οποίος απέκτησε επίσημα ανακοίνωσε την απόκτηση του Χρήστου Ταχματζίδη.
Να τονίσουμε ότι ο 27χρονος επιθετικός Χρήστος Ταχματζίδης αγωνίστηκε την περασμένη σεζόν με τη φανέλα του Καμπανιακού, καταγράφοντας πέντε συμμετοχές στο πρωτάθλημα της δεύτερης τη τάξει κατηγορίας της χώρας. Στο παρελθόν έχει φορέσει επίσης τις φανέλες των Εθνικού Σοχού, Μακεδονικού, Αλμωπού Αριδαίας, Διαγόρα Ρόδου, Ποσειδώνα Μηχανιώνας και ΑΕ Καρύστου, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες από τις εθνικές κατηγορίες.


