Η ομάδα Πάνθηρες Καβάλας στο δελτίο τύπου που έδωσαν στη δημοσιότητα, ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Παγκαλίδη.

 

Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση: «Ο κ. Παγκαλίδης αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο για την ιστορία των Πανθήρων. Υπό την καθοδήγησή του, η ομάδα μας πανηγύρισε την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας Α2 Γυναικών, ενώ η περσινή εξαιρετική πορεία μας οδήγησε μέχρι τη 2η θέση του πρωταθλήματος.

Η μοναδική αυτή διαδρομή και η προσφορά του έχουν κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμηση της διοίκησης, των αθλητριών και ολόκληρου του φίλαθλου κόσμου της Καβάλας.

Δυναμική Συμμετοχή του ΝΟΘΑΚ στην Α’ Φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κολύμβησης στην Αλεξανδρούπολη!

 

Με υψηλές προσδοκίες, απόλυτη προσήλωση και αγωνιστικό πάθος, οι αθλητές και οι αθλήτριές μας ρίχνονται στη «μάχη» της Α’ Φάσης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κολύμβησης Κατηγοριών (και Περιφερειακού Πρωταθλήματος) Κολύμβησης των αγωνιστικών κατηγοριών-Κ13, Κ14, Κ15/16, Κ17/18.

Οι αγώνες θα διεξαχθούν το Σαββατοκύριακο, 27 και 28 Ιουνίου 2026, στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αλεξανδρούπολης «Δημοσθένης Μιχαλεντζάκης».

Η διοργάνωση αυτή αποτελεί το πρώτο μεγάλο και κρίσιμο σκαλοπάτι της θερινής σεζόν. Μετά από μήνες σκληρής και απαιτητικής προετοιμασίας, η ομάδα μας, αποτελούμενη από 20 κορίτσια και 14 αγόρια, είναι πανέτοιμη να δώσει τον καλύτερό της εαυτό μέσα στο νερό.

Σε νέα εποχή πέρασε πλέον σε επίπεδο τεχνικής ηγεσίας ο Βύρωνας Καβάλας, καθώς η διοίκηση του συλλόγου εμπιστεύεται την τεχνική ηγεσία της ομάδας στον Γιώργο Αντωνίου ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Α’ Κατηγορία της Ε.Π.Σ. Καβάλας.

 

Θυμίζουμε πως στο πλευρό του προπονητή Γιώργου Αντωνίου ως βοηθός, θα βρίσκεται ο Γρηγόρης Παπαδόπουλος, ο οποίος πρόσφατα ολοκλήρωσε την ποδοσφαιρική του διαδρομή και αναλαμβάνει πλέον προπονητικά καθήκοντα στον σύλλογο.

 

Με εντατικούς ρυθμούς

συνεχίζεται ο σχεδιασμός

στον Άρη Πηγών

Ο ΑΟ Καβάλα στο δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα: «ανακοινώνει την ανάληψη καθηκόντων τεχνικού διευθυντή από τον Στέλιο Κατρακυλάκη, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Γ΄ Εθνική.

 

Ένας άνθρωπος που γνωρίζει καλά την ομάδα και έχει υπηρετήσει τον ΑΟΚ από διαφορετικούς ρόλους, ως ποδοσφαιριστής, προπονητής, γενικός αρχηγός και τεχνικός διευθυντής, επιστρέφει σε ένα γνώριμο πόστο για να συμβάλει στη νέα προσπάθεια των «Αργοναυτών».

Στέλιο, καλώς επέστρεψες στην οικογένεια του ΑΟΚ».

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του νεοεκλεγέντος Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη Α.Ο. Καβάλα, με μοναδικό θέμα τη συγκρότηση του νέου διοικητικού σχήματος σε σώμα και την κατανομή των αρμοδιοτήτων των μελών του.

 

Να τονίσουμε ότι μετά το τέλος της διαδικασίας της συνεδρίασης, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ., συγκροτήθηκε σε σώμα, ως εξής:

 

Πρόεδρος: Ελευθέριος Χατζηαποστολίδης

Αντιπρόεδρος Α’: Νεκτάριος Τζίκος

Αντιπρόεδρος Β’: Νικόλαος Γαβριηλίδης

Γενικός Γραμματέας: Κωνσταντίνος Τσιμτσίρης

Ταμίας: Δημήτριος Αμπατζής

Ειδικός Γραμματέας: Ανδρέας Ζιρτιλίδης

Έφορος Γηπέδων: Απόστολος Μουμτσάκης

Έφορος Υλικού: Εμμανουήλ Γερακινής

Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Κωνσταντίνος Κεχαγιάς