Archive for January 2018

Σε δύο ακόμη μεταγραφές κατά τη διάρκεια της μεταγραφικής περιόδου που διανύουμε προχώρησε ο Αετός Ορφανού, ενόψει των αγωνιστικών υποχρεώσεων που ακολουθούν για τον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.

 

Ειδικότερα να σημειώσουμε ότι η ομάδα του Δημήτρη Σίτσα ενέταξε στο δυναμικό  της, τον 20χρονο μεσοεπιθετικό ποδοσφαιριστή Ηλία Μαυρίδη από την Τρίγλια με θητεία σε Κ17 του Άρη Θεσσαλονίκης, σε Πανσερραϊκό, Χαλκίδα και ομάδα Γ` Εθνικής της Ιταλίας. Παράλληλα ο Αετός Ορφανού  απέκτησε και τον νεαρό Μήττα που η καταγωγή του είναι από τη Φωλιά και έχει αγωνιστεί στην ομάδα νέων της Ξάνθης αλλά και σε ομάδα Δ` Εθνικής της Γερμανίας.

Επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον τίτλο του φαβορί της διοργάνωσης, μιας και είχε το μεγαλύτερο ΕΛΟ η Ευγενία Τσιβελεκίδου κατέκτησε πανηγυρικά τον τίτλο της πρωταθλήτριας Ελλάδος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νεανίδων που ολοκληρώθηκε το απόγευμα της 8ης Ιανουαρίου στα Χανιά της Κρήτης.

 

Η 15χρονη Καβαλιώτισσα που είναι γεννημένη στις 4 Απριλίου του 2003 ολοκλήρωσε αήττητη την παρουσία της στην διοργάνωση στην οποία μπορούσαν να πάρουν μέρος σκακίστριες έως 18 ετών, έχοντας 7 νίκες και 2 ισοπαλίες, δείχνοντας έτσι ότι η διαφορά που την χώριζε από τις υπόλοιπες σκακίστριες ήταν μεγάλη. Στους αγώνες συμμετείχαν οι 24 καλύτερες στην κατηγορία και η νεαρή μαθήτρια είχε ΕΛΟ 1975 ενώ η δεύτερη καλύτερη 1795!.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΣ Καβάλας, εξέδωσε δελτίο τύπου στο οποίο, καλεί όλα τα σωματεία της δύναμης μας (ποδοσφαιριστές και προπονητές) να τιμήσουν με την παρουσία τους την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας. Παράλληλα, η Ένωση έχει προγραμματίσει ημερίδα, κατά την οποία θα γίνει ενημέρωση σε όλους τους παρευρισκομένους γύρω από τις τροποποιήσεις των κανονισμών διαιτησίας.

 

Η ημερίδα αυτή αποτελεί χρόνιο αίτημα των παραγόντων, το οποίο δεν μας άφησε αδιάφορους και μεριμνήσαμε άμεσα για να δώσουμε λύση.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:

α.     Αμφιθέατρο Νέας Καρβάλης, Τετάρτη 10-01-2018, ώρα 19:00 μ.μ., σωματεία Δήμου Καβάλας.

Τον ΜΑ Αντιφιλίππων θα υποδεχθεί την Τετάρτη (10/1)  το μεσημέρι στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» ο Α.Ο.Κ. στο επαναληπτικό αγώνα (0-0 το πρώτο παιχνίδι) για την ημιτελική φάση του κυπέλλου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας.

 

Με διαφορετικά συναισθήματα παρουσιάστηκαν στην αίθουσα τύπου του σταδίου «Ανθή Καραγιάννη» μετά το τέλος της νικηφόρας αναμέτρησης του Α.Ο.Κ. με (3-0) με τον ΜΑ Ξηροποτάμου, οι προπονητές των δύο ομάδων.

 

Σε ότι έχει να κάνει με τον τεχνικό των «Αργοναυτών» Κώστα Ανυφαντάκη να σημειώσουμε ότι δεν έκανε καμιά αναφορά στο αγωνιστικό κομμάτι αλλά στις δηλώσεις που έκανε απέδωσε φόρο τιμής στον Βασίλη Χαζηραφαηλίφη ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή. Ενώ ευγενικά αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε αναφορά σε θέματα που είχαν να κάνουν με το ματς αλλά και σε εκείνα που αφορούν τον Α.Ο.Κ..