Archive for January 2018

Η αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ αποφάσισε τελικά να διεξαχθεί κανονικά, την ερχόμενη Κυριακή 28 Ιανουαρίου, η 14η αγωνιστική στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής κατηγορίας.

 

Αρχικά να τονίσουμε ότι είχε ρεπό ο 1ος όμιλος αλλά άλλαξε η απόφαση. Έτσι ο Α.Ο.Κ. θα αγωνιστεί στην έδρα της Δόξας Νέου Σιδηροχωρίου, ο Νέστος με νέο προπονητή τον Αντώνη Δρακόπουλο θα παίξει εντός έδρας με τον Ορφέα Ξάνθης και τέλος ο Αετός Ορφανού θα υποδεχθεί τον ΜΑ Ξηροποτάμου Δράμας.

Είναι γνωστό σε όλους μας ότι τα τελευταία χρόνια ζούμε το μεγαλύτερο κύμα μετακίνησης προσφύγων από την εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Μία μετακίνηση που καταλήγει κυρίως στην περιοχή μας. Οι λαοί στη γειτονιά μας ζουν σε πρωτόγνωρες συνθήκες βίας και αιματοχυσίας, ακραίας φτώχειας και κατατρεγμού. Μεγάλος αριθμός συνανθρώπων μας στην άλλη πλευρά της Μεσογείου έχουν πληγεί από τις βόμβες, τις ασθένειες, την πείνα και την καταστροφή.

 

Το Δ.Σ. του Α.Ο.Καβάλα στο δελτίο τύπου που εξέδωσε τονίζει ότι, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή μας Ανδρέα Αστεριάδη που έφυγε από την ζωή στα 58 του χρόνια, και εύχεται καλή δύναμη και κουράγιο σε όλη την οικογένεια του.

 

Ταυτόχρονα τονίζει και τα εξής: «Επίσης, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον φίλαθλο κόσμο που στήριξε την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας την Κυριακή απέναντι στην ομάδα του Παραλιμνίου, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, καθώς επίσης και την Καβαλιώτικη εταιρεία ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ-ΧΡΥΣΑΝΘΙΔΗΣ ΑΒΕΕ που στάθηκε αρωγός στην προσπάθεια μας».

Πλήθος κόσμου και επωνύμων παραβρέθηκαν στην κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας του ΑΣ ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ Καβάλας που πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας και συνοδεύτηκε με βραβεύσεις και επίδειξη των αθλητών και αθλητριών του καβαλιώτικου συλλόγου που αποτελεί πρότυπο.

 

Στην εκδήλωση που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, μεταξύ άλλων, το «παρών» έδωσαν ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Αρχέλαος Γρανάς και Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, εκπροσωπώντας τη δήμαρχο Καβάλας η πρόεδρος του ΝΠΔΔ της «Αλληλεγγύης» Ευαγγελία Δρακονάκη, ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας Πέτρος Πετρόπουλος, ο δημοτικός σύμβουλος Μάκης Παπαδόπουλος, το μέλος της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Καβάλας Κίμων Παπαδόπουλος και ο πρώην υπουργός  Μακεδονίας Θράκης Γιώργος Καλαντζής.

Μεγάλη είναι η ικανοποίηση που επικρατεί στον Α.Ο.Κ. αλλά και στον κόσμο του για την σπουδαία νίκη σε βάρος του Απόλλων Παραλιμνίου με (1-0) στο μεγάλο ντέρμπυ στο οποίο οι γηπεδούχοι κυριάρχησαν σε όλα τα μήκη και πλάτη του αγωνιστικού χώρου.

 

Μία νίκη η οποία «σκόρπισε» την χαρά και την ικανοποίηση εντός και εκτός των αποδυτηρίων των «Αργοναυτών» με τον Κώστα Ανυφαντάκη να δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος.

 

Οι δηλώσεις του Κώστα Ανυφαντάκη

Αναλυτικά ο προπονητής του Α.Ο.Κ. Κώστας Ανυφαντάκης μετά το τέλος του ντέρμπι δήλωσε τα εξής: