Archive for January 2015
Σε δράση επιστρέφουν το ερχόμενο Σάββατο (10/1) οι ομάδες της Α2 κατηγορίας μπάσκετ ανδρών της χώρας μας αλλά το σίγουρο είναι ότι η διακοπή του πρωταθλήματος για έναν μήνα περίπου δημιούργησε αρκετά προβλήματα. Στο συγκρότημα της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας να τονίσουμε ότι όλο αυτό το χρονικό διάστημα της διακοπής του πρωταθλήματος δηλαδή, ο προπονητής της ομάδας Γιάννης Τζήμας, προσπάθησε να κρατήσει σε εγρήγορση τους παίκτες του είτε μέσα από τα φιλικά παιχνίδια που έδωσε η Ένωση είτε μέσα από τις καθημερινές προπονήσεις.
Πολύ σημαντικά παιχνίδια με τεράστιο βαθμολογικό ενδιαφέρον περιλαμβάνει η 13η αγωνιστική ημέρα στον 1ο όμιλο της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας, με τα παιχνίδια να διεξάγονται την ερχόμενη Κυριακή (11/1). Πρόκειται για μία αγωνιστική η οποία, μετά την ολοκλήρωση της δεν αποκλείεται να φέρει αρκετές αλλαγές στον βαθμολογικό πίνακα του 1ου ομίλου.
Ο Α.Ο.Κ. με μοναδικό στόχο την κατάκτηση των 3 βαθμών της νίκης θα υποδεχθεί στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» στις 3 το μεσημέρι τον Έβρο Σουφλίου ενώ ο Ορφέας Ελευθερούπολης επιστρέφει στη βάση του και κόντρα στην Θύελλα Φιλώτα θέλει μόνο τη νίκη. Από την άλλη πλευρά το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος στην έδρα του Νέου Αγιονερίου θα επιδιώξει να αποσπάσει το θετικό αποτέλεσμα ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Άρη Ακροποτάμου ο οποίος θα αγωνιστεί στη Δράμα κόντρα στην τοπική Δόξα.
Δικαιολογημένος είναι ο προβληματισμός που υπάρχει μέσα στα αποδυτήρια του Βυζαντίου Κοκκινοχώματος μετά την βαριά ήττα από τον Α.Ο.Κ. με σκορ (5-1)
Κάτι περισσότερο από έντονος χαρακτηρίζεται ο προβληματισμός που υπάρχει εντός των αποδυτηρίων της ομάδας του Βυζαντίου Κοκκινοχώματος μετά την βαριά ήττα και την ανώμαλη προσγείωση στο εκτός έδρας παιχνίδι της προηγούμενης Κυριακής στο εξ αναβολής παιχνίδι στην Καβάλα με σκορ (5-1).
Στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Γαλαξιας η οικογένεια της Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας την Κυριακή (4/1) το πρωί έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα της. Ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΑΘ, κ. Νικολόπουλος παρέδωσε τα μετάλλια-εκ μέρους της Ε.Ο.Κ.-στους παίκτες και στο προπονητικό τιμ της ομάδας για την κατάκτηση της τρίτης θέσης στο περυσινό πρωτάθλημα της Α2 κατηγορίας στο μπάσκετ τονίζοντας με δηλώσεις του ότι ελπίζει πως τα φετινά μετάλλια να έχουν άλλο.. χρώμα.
Κόβοντας την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα ο πρόεδρος της ομάδας Κώστα Παπακωσταντίνου δήλωσε μεταξύ των άλλων πως:
Απόλυτα δικαιολογημένη είναι η ικανοποίηση που επικρατεί, στο «στρατόπεδο» των «Αργοναυτών» μετά την εντυπωσιακή νίκη στο εξ αναβολής παιχνίδι με το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος την προηγούμενη Κυριακή (4/1) με σκορ (5-1) και η οποία να τονίσουμε ότι συνοδεύτηκε με μία εκπληκτική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών του Γιάννη Ισπυρλίδη.
Ο Α.Ο.Κ. στην κυριολεξία ήταν ο κυρίαρχος του αγώνα, δεν άφησε κανένα απολύτως περιθώριο αντίδρασης στους παίκτες του Βυζαντίου προκειμένου να αντιδράσουν και το σίγουρο είναι ότι οι «Αργοναύτες» ξεκίνησαν με τον ιδανικότερο τρόπο τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις για το 2015.




