Ο ΑΟ Καβάλα στο δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα: «ανακοινώνει την ανάληψη καθηκόντων τεχνικού διευθυντή από τον Στέλιο Κατρακυλάκη, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Γ΄ Εθνική.
Ένας άνθρωπος που γνωρίζει καλά την ομάδα και έχει υπηρετήσει τον ΑΟΚ από διαφορετικούς ρόλους, ως ποδοσφαιριστής, προπονητής, γενικός αρχηγός και τεχνικός διευθυντής, επιστρέφει σε ένα γνώριμο πόστο για να συμβάλει στη νέα προσπάθεια των «Αργοναυτών».
Στέλιο, καλώς επέστρεψες στην οικογένεια του ΑΟΚ».


