Archive for November 2012
Με τα προβλήματα να είναι γνωστά, δόθηκε συνέχεια σήμερα Τετάρτη (14/11) στο πρόγραμμα της προετοιμασίας των «Αργοναυτών», με διπλή προπόνηση (πρωί και απόγευμα) εν όψει της εντός έδρας αναμέτρησης την ερχόμενη Κυριακή (18/11) στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» κόντρα στον Ηρακλή Ψαχνών στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής ημέρας του πρωταθλήματος της Football League. Μία αναμέτρηση καθοριστική από πλευράς βαθμολογικής σημασίας για το συγκρότημα του Κώστα Βασιλακάκη το οποίο θέλει πάση θυσία τους τρεις βαθμούς της νίκης, προκειμένου να πλησιάσει ακόμα πιο πολύ την κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Εντός έδρας αγωνίζεται η πρωτοπόρος ομάδα του 1ου ομίλου της Δ΄ Εθνικής κατηγορίας και νεοφώτιστη, ομάδα του Βυζαντίου Κοκκινοχώματος, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής φιλοδοξώντας απέναντι στο συγκρότημα του Ολυμπιακού Ροδόπολης την ερχόμενη Κυριακή (18/11) να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον παράγοντα έδρα. Την ίδια ώρα μακριά από τα γήπεδά τους αγωνίζονται τόσο ο Ορφέας Ελευθερούπολης όσο και ο Άρης Ακροποτάμου.
Δύο νίκες και μία ήττα περιλάμβανε για την ελληνική πλευρά η πρώτη ημέρα του διεθνούς όπεν της Σλοβακίας, που γίνεται στην Μπρατισλάβα. Η Χριστιάνα Κανάρη και η Γεωργία Χατζηλυγερούδη αποτέλεσαν δυνατό δίδυμο στο ομαδικό κορασίδων και άσχετα αν στο τέλος έμειναν έξω από την τελική 8άδα η αγωνιστική τους παρουσία κρίνεται θετική. Σε αυτό το καθιερωμένο όπεν, που ανήκει στο World Junior Circuit της διεθνούς ομοσπονδίας του αθλήματος (I.T.T.F.), προχώρησαν στον όμιλο με δύο νίκες και κάμφθηκαν στο καθοριστικό τρίτο παιχνίδι από τη Ρωσία Β.
Πρόεδρε σήμερα εορτή του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου και της ονομαστικής σου εορτής, θέλουμε από βάθος καρδιάς να σου ευχηθούμε ότι το καλύτερομε υγεία πάνω από όλα. Θέλουμε να γνωρίζεις ότι μας έχεις λείψει τόσο καιρό και είμαστε σίγουροι ότι πολύ σύντομα θα είσαι κοντά μας.
Να είσαι πολύχρονος Μάκη, και να ξέρεις ότι εσένα και το Σταύρο ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ σύντομα κοντά μας.
Χρόνια πολλά Πρόεδρέ μας.
Ρεπό στους ποδοσφαιριστές του προκειμένου να ξεκουραστούν έδωσε σήμερα Τρίτη (13/11) ο προπονητής των «Αργοναυτών» Κώστας Βασιλακάκης και από αύριο Τετάρτη (14/11) ουσιαστικά μπαίνει στην τελική ευθεία το πρόγραμμα της προετοιμασίας της Καβάλας εν όψει της Κυριακάτικης (18/11) αναμέτρησης στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» με αντίπαλο τον Ηρακλή Ψαχνών για την 9η αγωνιστική ημέρα του πρωταθλήματος της Football League. Το σίγουρο πάντως είναι ότι για τους «Αργοναύτες» το βαρύ πρόγραμμα των πρώτων 8 αγωνιστικών, με 5 εκτός έδρας παιχνίδια, 2 εντός και το προγραμματισμένο ρεπό, ανήκει πλέον στο παρελθόν και η βαθμολογική συγκομιδή των 11 πόντων δίχως άλλο αποτελεί μία καλή συγκομιδή, με βάση όλα τα δεδομένα. Με βάση το γεγονός ότι η Καβάλα είχε να βγάλει ένα ιδιαίτερα δύσκολο πρόγραμμα και κυρίως με βάση το πολύ μικρό χρονικό διάστημα της προετοιμασίας της ομάδας.








