Archive for May 2022

Σε ένα μεγάλο παιχνίδι, με δραματικό χαρακτήρα που έγινε στο «Βερούλειο» στάδιο, για την 3η αγωνιστική του 1ου ομίλου των μπαράζ ανόδου στη Γ’ Εθνική, ο Βύρωνας Καβάλας νίκησε δίκαια με (3-1) τον Καμπανιακό και έκανε το πλέον σημαντικό βήμα του για την μεγάλη άνοδο.

 

Στην πρεμιέρα των Playoffs της Α2, ο ΓΣ Ελευθερούπολης έκανε εξαιρετική εμφάνιση μέσα στο Ψυχικό και πήρε την πολύ σπουδαία νίκη με 76-78, σε ένα παιχνίδι ντέρμπι, για γερά νεύρα, με πολλές συγκινήσεις.

 

Η Ελευθερούπολη που έδειξε πολλά αγωνιστικά και ψυχικά αποθέματα κόντρα στο Ψυχικό έδειξε ότι θέλει πολύ την πρόκριση στους Τελικούς των Playoffs της Α2 και το έδειξε με το καλημέρα. Η ομάδα του Κυριάκου Παπαδόπουλου άλωσε το Ψυχικό με 78-76 μετά από εμφάνιση πολύ ουσιαστική και έκανε το 2-1 στην ημιτελική σειρά. Πλέον να σημειώσουμε ότι η ομάδα του Κυριάκου Παπαδόπουλου, χρειάζεται άλλη μία νίκη στο γήπεδό της μία εβδομάδα μετά, όπου είχε 14-0 στην κανονική περίοδο, προκειμένου να πάρει την πρόκριση.

Με άνετη νίκη με σκορ 95-67, ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις για τα Playouts της Α2, η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, η οποία στην αναμέτρηση που έδωσε κόντρα στο Παγκράτι στο «Αλεξάνδρα Δήμογλου», πήρε το ροζ φύλλο αγώνα με σκορ

 

Εντός έδρας έπαιξαν Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας και ΓΣ Ελευθερούπολης στην αυλαία του πρωταθλήματος της Α2 και ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους με μία νίκη και μία ήττα, αφού η ομάδα του Νίκου Πενταζίδη μετά την 2η παράταση έχασε από το Παγκράτι με 89-96 ενώ το συγκρότημα του Κυριάκου Παπαδόπουλου κέρδισε τον Φίλιππο Βέροιας με 70-60.

 

Το Παγκράτι έφερε τα πάντα… τούμπα στην Α2! Η ομάδα του Γιάννη Γιαννόπουλου νίκησε στη δεύτερη παράταση την Καβάλα 96-89 στο πλαίσιο της 30ής αγωνιστικής και όχι μόνο την έριξε στη ζώνη των Playouts, αλλά θα τεθεί αντιμέτωπη με τους “αργοβαύτες”, με τη σειρά να αρχίζει μάλιστα από το 1-1.

Με την εμβόλιμη 2η αγωνιστική συνεχίστηκε η διαδικασία των μπαράζ ανόδου για την Γ’ Εθνική και στον Πετεινό Ξάνθης που αγωνίστηκε ο Βύρωνας Καβάλας, κόντρα στον τοπικό Άρη, κατάφερε να πάρει το πολυπόθητο «τρίποντο» με σκορ (0-1) και κρατάει ζωντανές τις ελπίδες της ανόδου.

 

Το συγκρότημα του Στέλιου Ιγνατιάδη, διατήρησε την πρωτοβουλία των κινήσεων, είχε περισσότερο την μπάλα στην κατοχή της, είχε καλή τακτική και πήρε πολύ δίκαια την σπουδαία νίκη, σε ένα πολύ κομβικό παιχνίδι. Να σημειωθεί ότι Άρης Πετεινού και Βύρωνας έπαιξαν ανοιχτό ποδόσφαιρο, δεν κλείστηκαν στα καρέ τους και γενικότερα ικανοποίησαν με την απόδοση τους. Το γκολ με το οποίο κρίθηκε η αναμέτρηση και οι φιλοξενούμενοι πήραν το διπλό σημείωσε ο Αθανασάκης λίγο πριν από την εκπνοή του α’ ημιχρόνου.