Archive for May 2022
Δελτίο τύπου έδωσε στη δημοσιότητα το διοικητικό συμβούλιο του ερασιτέχνη ΑΟ Καβάλα, μέσα από το οποίο, έκανε γνωστό πως θα συνεχίσει η σύμπλευση με τον Καναδό επιχειρηματία, Alexander Haditaghi και στην περίπτωση συμμετοχής της ομάδας στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Παράλληλα το διοικητικό συμβούλιο του ερασιτέχνη ΑΟ Καβάλα, έκανε γνωστό ότι η ΠΑΕ Καβάλα θα εξαντλήσει όλα να νομικά περιθώρια για την παραμονή στην Super League 2 και σημειώνει πως όλα πρέπει να τρέξουν άμεσα, και ήδη ξεκίνησε ο σχεδιασμός και το πλάνο ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος,
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
Ο Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ Καβάλας ταξίδεψε στο Νις της Σερβίας το Σαββατοκύριακο 14-15 Μαΐου όπου συμμετείχαν στο 6th Asterix Cup.
Σε μια υψηλού επιπέδου διοργάνωση στην οποία συμμετείχαν 2000 αθλητές από 16 χώρες οι αθλητές μας εκπροσώπησαν άξια τα ελληνικά χρώματα καθώς η επίλεκτη ομάδα της ΕΤΑΒΕ κατέκτησε την 1η θέση σε όλες τις κατηγορίες.
Δύο αθλήτριες μας, η Ευμορφοπούλου Αθανασία και Παλτόγλου Βασιλική συμμετείχαν με το κλιμάκιο ΤΑΕ ΚΒΟΝΤΟ Βορείου Ελλάδος. Εξαιρετική η εμφάνιση των αθλητριών μας κατακτώντας την 2η θέση η Παλτόγλου Βασιλική ενώ η Ευμορφοπούλου Αθανασία είχε μια αξιοπρεπή εμφάνιση αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες.
Από τον σύλλογο συμμετείχαν και άλλοι τρείς αθλητές έχοντας όλοι τους μια εξαιρετική εμφάνιση αφού κατάφεραν να διακριθούν κατακτώντας την 1η θέση η Σοφία Λαζάρου την και την 3η θέση ο Μιλτιάδης Λάιος .
Ομόφωνα δέχθηκε η ΕΕΑ ότι ο Απόλλωνας Πόντου παραβίασε το άρθρο 69 παρ. 8, 12 και 13 ν.2725/1999.
Διαβιβάζει μάλιστα το πόρισμά της στα δικαιοδοτικά όργανα αλλά και στον Εισαγγελέα Θεσσαλονίκης με τον χαρακτηρισμό «βαρεία» για την επιβολή ποινής που μπορεί να επιφέρει αφαίρεση έως και 10 βαθμών.
Θυμίζουμε ότι ο Πιερικός που στήριξε την αρχική καταγγελία του Πανσερραϊκού περί συμμετοχής συγγενικών προσώπων στην ΠΑΕ Απόλλων Πόντου, έχει ζητήσει ακύρωση της βαθμολογίας της Super League 2, που ήδη επικυρώθηκε από τη διοργανώτρια.
Έπεσε η αυλαία το Σαββατοκύριακο (14-15/5) η 4η αγωνιστική των PlayOffs της ΕΚΑΣΑΜΑΘ με την ομάδα της Αγίας Βαρβάρας να συνεχίζει το νικηφόρο σερί επί της Θύελλας Φερών ενώ την ίδια ώρα ο Αστέρας Καβάλας μετά την ήττα του αποχαιρέτησε όσες ελπίδες είχε για άνοδο στην Γ’ Εθνική.
Πιο συγκεκριμένα η Αγία Βαρβάρα επικράτησε εντός έδρας μετά από καλή εμφάνιση, με 68-54 της Θύελλας Φερών και παρέμεινε αήττητη και πρωτοπόρος στην διαδικασία των PlayOffs. Από την άλλη πλευρά ο Αστέρας Καβάλας σε ένα πολύ κρίσιμο παιχνίδι κόντρα στο Ρούπελ Σιδηροκάστρου δεν κατάφερε να κάνει την έκπληξη και να πάρει την πολυπόθητη νίκη, καθώς γνώρισε την εντός έδρας ήττα με 68-53 και έτσι θα βρίσκεται στο πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΑΜΑΘ και την νέα αγωνιστική περίοδο.
“Άλλη” Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας εμφανίστηκε στο πρώτο παιχνίδι της σειράς για τα Playouts με το Παγκράτι. Η ομάδα του Νίκου Πενταζίδη δεν είχε καμία σχέση με αυτήν που ηττήθηκε 89-96 την περασμένη Τετάρτη (11/5), αφού συνέτριψε τους “ροσονέρι” με το πειστικό 95-67.
«Τα ματς τα κερδίζουν οι παίκτες, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά. Έπαιξαν πιο αγριεμένοι, πιο συγκεντρωμένοι. Ήταν δύσκολες οι μέρες μετά την ήττα από το Παγκράτι, είπαμε πολλά πράγματα. Γίναμε λίγο παραπάνω άνδρες σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά ο προπονητής Νίκος Πενταζίδης μετά το 2-1 στη σειρά με την αθηναϊκή ομάδα.


