Archive for June 2020

Η ΕΠΟ ξεκαθάρισε τις ανόδους και τους υποβιβασμούς την Παρασκευή όσον αφορά το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Οι νέες ομάδες που θα συμμετέχουν σε αυτή την κατηγορία την σεζόν 2020-2021 είναι οι εξής:

 

ΕΠΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

Μ.Α ΟΡΦΑΝΙΟΥ

Ο νέος εκπρόσωπους του Νομού στις Εθνικές κατηγορίες, είναι ο Μ.Α Ορφανίου, ο οποίος «ολοκλήρωσε» την σεζόν με 51 βαθμούς μετά από 21 αγωνιστικές, κερδίζοντας μάλιστα την 21η αγωνιστική τον Βύρωνα Καβάλας στο Βερούλειο Στάδιο σε έναν άτυπο τελικό, όπου κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει πως θα έκρινε τον τίτλο του πρωταθλητή.

-«Για τέταρτη χρονιά με το 5 στην πλάτη θα είναι στην ομάδα του Αετού Οφρυνίου ο Δραμινός στόπερ Νίκος Παυλίδης ο οποίος μετά από την συνάντηση που είχε με την διοίκηση ανανέωσε την συνεργασία του και θα είναι και φέτος στην οικογένειά μας….ο καθένας στο είδος του…και ο Νίκος στον Αετό!!!!!

 

Τρεις σε ένα για την επιτροπή μεταγραφών του Αετού αφού μετά το ραντεβού στα γραφεία του συλλόγου μας την ασπρόμαυρη φανέλα θα ξαναφορέσουν και φέτος ο Σωκράτης Κωνσταντινίδης ( για 4η χρονιά)…ο Δημήτρης Κάπατζης (για 4η χρονιά)… και ο Σάββας Τουμανίδης ( για 2η χρονιά)… Εμείς μαζί για μια ζωή !!!!».

Η ΕΠΣ Καβάλας όρισε για  την ερχόμενη Τετάρτη 3 Ιουνίου το διοικητικό της συμβούλιο  που προγραμματίστηκε για τις 19:00 το απόγευμα και κατά τη διάρκεια του θα αποφασίσει για πιθανή αναδιάρθρωση   των πρωταθλημάτων της, τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο.

 

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι για να «περάσει» οποιαδήποτε πρόταση αναδιάρθρωσης πρέπει να υποστηριχθεί από τα τρία τέταρτα  του Διοικητικού της Συμβουλίου, σε διαιρετική επίπτωση παραμένουν σε ισχύ οι προκηρύξεις που ανακοινώθηκαν στην αρχή της σεζόν. Την ίδια ημέρα, στις 18:00 το απόγευμα, θα προηγηθεί η κλήρωση για την ανάδειξη του κυπελλούχου ΕΠΣ Καβάλας, όπως αποφάσισε η Ε.Π.Ο., ανάμεσα στις δυο ομάδες που έφτασαν στον τελικό της φετινής διοργάνωσης, δηλαδή το Νέστο Χρυσούπολης και τον Βύρωνα Καβάλας.

 

 

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΓΠΣ Δόξα Αμυγδαλεώνα, μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν το πρωί της Κυριακής 31 Μαΐου, έχει ως εξής:

 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Λάμπρος Παπαβασιλείου(παρέμεινε στη θέση του)
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κώστας Γκιούσος
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Διονύσης Μπατηρίδης
ΤΑΜΙΑΣ: Νίκος Μωύσογλου
ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ: Κώστας Χαζαρίδης
ΕΦΟΡΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ: Αλέκος Γιορμπαλίδης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΙΜΑΤΙΣΜΟΥ: Μανώλης Χριστοφορίδης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Σάββας Τσοχανταρίδης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ: Νίκος Χαζαρίδης

Σε όλα τα παραπάνω να τονίσουμε ότι με δήλωση του ο προπονητής Θωμάς Ματρακούκας  αναφέρει τα εξής σχετικά με την αποχώρηση από τον πάγκο της Δόξας Αμυγδαλεώνα: «Ευχαριστώ πολύ τον φίλαθλο κόσμο που με αγκάλιασε με αγάπη, τη διοίκηση της Δόξας που στάθηκε δίπλα μου και έλυσε κάθε πρόβλημα της ομάδας αλλά κυρίως τους ποδοσφαιριστές που με εμπιστεύθηκαν και ανταποκρίθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολες καταστάσεις».

Στην Α’ κατηγορία της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων  Καβάλας θα αγωνίζονται τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο (2020-2021), ο Κεραυνός Πέρνης και η Δόξα Θεολόγου μετά και την τελευταία επίσημη ανακοίνωση της ΕΠΟ. Να σημειωθεί ότι η Επιτροπή Διοργανώσεων της ΕΠΟ ανακοίνωσε αρχικά πως στην Football League της επόμενης σεζόν προβιβάζονται και οι 8 πρωταθλητές χωρίς να υπάρξουν τα PlayOffs που όριζε η προκήρυξη.

 

Στο θέμα του υποβιβασμού, η Επιτροπή ξεκαθάρισε πως υποβιβάζονται και επίσημα μόνο  οι ομάδες που είχαν υποβιβαστεί μαθηματικά πριν ανακοινωθεί η πρόωρη ολοκλήρωση της σεζόν. Ειδικότερα να τονίσουμε ότι από τον 1ο όμιλο της  Γ Εθνικής πρόκειται για τον Κεραυνό Πέρνης, τον Κιλκισιακό, τον Ηρακλή Νέου Ζυγού και τη Δόξα Θεολόγου ενώ παραμένει στην Γ’ Εθνική ο Ορφέας Puma Ξάνθης, ο οποίος μπορεί να βρισκόταν κάτω από την επικίνδυνη ζώνη όταν ολοκληρώθηκε η σεζόν, όμως διατηρούσε σοβαρές μαθηματικές ελπίδες για την παραμονή του.