Archive for September 2018
Το πρωί της Δευτέρας (24/9) η Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα, συνοδευόμενη από τους αντιδημάρχους Αθλητισμό Γεώργιο Φιλόσογλου, Οικονομικών Ηλία Καλανταριδη και Τεχνικών Υπηρεσιών Ευαγγελία Δρακονάκη, επισκέφθηκε αρχικά το δημοτικό στάδιο του «Βερούλειου», προκειμένου να παρακολουθήσει την πρόοδο των εργασιών, ενώ στην συνέχεια επισκέφθηκε τα συνεργεία ηλεκτροφωτισμού και συντηρήσεων του Δήμου Καβάλας.
Στην επίσκεψη της η Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα στο «Βερούλειο» στάδιο είχε τη δυνατότητα από κοντά να διαπιστώσει τους ρυθμούς εκτέλεσης του έργου που είναι σε εξελιξη εκφράζοντας σύμφωνα με πληροφορίες μας την ικανοποίηση της.
Νέα επιτυχία είχαμε από τον 17χρονο αθλητή Γιάννη Μαρτίδη ο οποίος στους Βαλκανικούς αγώνες παίδων που έγιναν με επιτυχία στο Σαράγεβο της Βοσνίας κατέκτησε τη 2η θέση στα 51 κιλά της Ελευθέρας Πάλης.
Ο νεαρός αθλητής του Μ. Α Ζυγού Καβάλας έχασε στον τελικό στα σημεία από Τούρκο αντίπαλο και να τονιστεί ότι η αναμέτρηση τους κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Ο Γιάννης Μαρτίδης συμμετείχε με την αποστολή της Εθνικής Ελλάδας που είχε προπονητή τον πατέρα του, Αλέξη Μαρτίδη. Οι αγώνες ήταν υψηλού επιπέδου και για να φτάσει στον τελικό ο Γιάννης πέτυχε 2 νίκες με αντιπάλους από τα Σκόπια και τη Ρουμανία.

Ζευγάρωσαν τις επιτυχίες τους, μετά την ολοκλήρωση της 2ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Καβάλας, Βύρωνας Καβάλας, Δόξα Θεολόγου και Ορφέας Ελευθερούπολης στις αναμετρήσεις τους το Σαββατοκύριακο 22 και 23 Σεπτεμβρίου και όλα προδιαγράφουν ότι διανύομε ένα μαραθώνιο πολύ συναρπαστικό.
Το θέαμα των αναμετρήσεων που διεξήχθησαν το Σαββατοκύριακο 22 και 23 Σεπτεμβρίου στην Α’ κατηγορία της Ε.Π.Σ. Καβάλας όπως και στην Β1 και Β2 κατηγορία., ήταν πολύ καλό αλλά δεν έλειψαν οι γκρίνιες για λάθη της διαιτησίας τα οποία θα πρέπει να απασχολήσουν τη διοργανώτρια αρχή αλλά και την Επιτροπή Διαιτησίας της.

Στο τελευταίο φιλικό του, πριν από την πρώτη σέντρα του νέου πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής ο Α.Ο.Κ. το απόγευμα της Κυριακής (23/9) στο γήπεδο του Κοκκινοχώματος νίκησε τον Μακεδονικό με σκορ (2-1) αφού ήταν καλύτερος και εκμεταλλεύτηκε την ανωτερότητα του και στα δύο ημίχρονα.
Η ομάδα του Παύλου Δερμιτζάκη στο μεγαλύτερο διάστημα της φιλικής αναμέτρησης ξετύλιξε τις αρετές της σε άμυνα και επίθεση, είχε καλή κυκλοφορία της μπάλας και έφτασε δίκαια στη νίκη με τέρματα που σημείωσαν ο Τσούσης και ο Κροάτης μεσοεπιθετικός Σβεν Γιατσίνοβιτς ενώ οι φιλοξενούμενοι μείωσαν σε (2-1) με τον Γουνόπουλος λίγο πριν από το τέλος τους φιλικού. Το σίγουρο είναι ότι οι παίκτες του Α.Ο.Κ. ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις ενός δυνατού φιλικού και έδειξαν ότι είναι έτοιμοι για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής και το δύσκολο εκτός έδρας ματς με τον Απόλλων Παραλιμνίου, σε μία ακριβώς εβδομάδα.
Σε μια απόφαση που εξέπληξε τους πάντες προχώρησε ο πολύπειρος ξανθιώτης τερματοφύλακας, Δημήτρης Γιουργούσης που μια εβδομάδα πριν την σέντρα του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής αποχώρησε από τον Κεραυνό Πέρνης.
Ο 31χρονος γκολκίπερ MVP την τελευταία διετία, με την φανέλα του Κεραυνού με μεγάλες εμφανίσεις τόσο στην ιστορική πρώτη κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣ Καβάλας προ διετίας, ενώ και πέρσι ήταν εκ των βασικών συντελεστών της κατάκτησης του πρωταθλήματος που έφερε τον Κεραυνό στην Γ’ Εθνική. Ο Γιουργούσης για προσωπικούς λόγους και μετά από συνάντηση που είχε με την διοίκηση του συλλόγου τους έκανε γνωστή την αποχώρηση του, και πλέον αναζητά τον επόμενο ποδοσφαιρικό του προορισμό. Κάτι για το οποίο δεν αναμένεται να δυσκολευτεί ιδιαίτερα άλλωστε πέρα από την εκπληκτική του παρουσία στον Κεραυνό έχει και ένα ιδιαίτερα βαρύ βιογραφικό με παραστάσεις σε ομάδες όπως Ξάνθη, ΠΑΟΚ, Νέστο Χρυσούπολης, Αναγέννηση Καρδίτσας, ΑΟ Πόρων, Ευβοϊκό Αγίου Νικολάου, Πανναξιακό, Ορφέα Ελευθερούπολης, Άγιο Ιερόθεο, Οπούντιο και την τελευταία διετία στον Κεραυνό Πέρνης.


