Archive for September 2018

Με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία, με τον φίλαθλο κόσμο στο πλευρό του και με ελάχιστα προβλήματα θα παραταχθεί ο Α.Ο.Κ. στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής με τον Απόλλων Παραλιμνίου το απόγευμα της ερχόμενης Κυριακή (30/9)ς.

 

Η Ολυμπιάδα Αλεξανδρούπολης των πολλών απουσιών δεν κατάφερε ποτέ να διεκδικήσει κάτι από τον αγώνα της Β’ φάσης του Κυπέλλου απέναντι στον Αστέρα Καβάλας ο οποίος ήταν ανώτερος στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού και εύκολα αλλά και δίκαια πήρε τη νίκη-πρόκριση με 78-57.

 

Σχεδόν σε μία αναμέτρηση που εξελίχθηκε σε παράσταση για έναν ρόλο, οι Καβαλιώτες πήραν εύκολα τη νίκη και θα αντιμετωπίζουν τον Αίαντα Κομοτηνής στα προημιτελικά του θεσμού. Ειδικότερα να σημειώσουμε ότι η ομάδα της Καβάλας κυριάρχησε κάτω από τα καλάθια, έπαιξε εξαιρετική άμυνα και είχε περισσότερες επιλογές στον επιθετικό τομέα και από την αρχή του αγώνα επέβαλε το ρυθμό της. Οι περισσότεροι παίκτες της ομάδας του Αστέρα βρέθηκαν σε πολύ καλή ημέρα, και η νίκη-πρόκριση για το συγκρότημα του Λεωνίδα Μαγιάννη ήρθε εντελώς φυσιολογικά απέναντι σε έναν αντίπαλο που αγωνίστηκε με πολλές ελλείψεις και με την εμφάνιση που πραγματοποίησε δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αγώνα.

Παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανου που έδωσε τις ευχές και την ευλογία του, τελέστηκε νωρίς το απόγευμα της Τρίτης (25/9) ο καθιερωμένος αγιασμός του ποδοσφαιρικού τμήματος του Α.Ο.Κ. εν όψει των αγωνιστικών υποχρεώσεων που ξεκινάνε την ερχόμενη Κυριακή για τον 1ο όμιλο με το εκτός έδρας παιχνίδι στο Παραλίμνι.

 

Στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη», στον καθιερωμένο αγιασμό, παραβρέθηκαν τα μέλη της διοικούσας επιτροπής του Α.Ο.Κ., ο προπονητής Παύλος Δερμιτζάκης και τα μέλη της τεχνικής ηγεσίας, σύσσωμο το ποδοσφαιρικό δυναμικό και φίλαθλοι της ομάδας.

Μάλιστα ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος υπογράμμισε τα εξής:

Ένα ημίχρονο δυσκολεύτηκε η ΑΕ Κομοτηνής που επικράτησε της Αγίας Βαρβάρας στο Κλειστό της Κομοτηνής και προκρίθηκε στην ημιτελική φάση της φετινής διοργάνωσης του Κυπέλλου της ΕΚΑΣΑΜΑΘ με τη νίκη που σημείωσε με σκορ 58-48.

 

Να σημειωθεί ότι στο ξεκίνημα της αναμέτρησης τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του αδικοχαμένο διαιτητή ποδοσφαίρου και πρώην μπασκετμπολίστα της ΑΕΚ, Νίκου Ντοσίδη. Η σκληροτράχηλη ομάδα Αγίας Βαρβάρας που άφησε πολλές και καλές εντυπώσεις με την απόδοση των παικτών της, αντιστάθηκε σθεναρά για δύο δεκάλεπτα και έδειξε ότι θα μπορούσε να πάρει τη νίκη πρόκριση, όμως η ΑΕΚ βρήκε λύσεις και με ένα ξέσπασμα στο τρίτο δεκάλεπτο, κατάφερε να πάρει διαφορά ασφαλείας, την οποία και κράτησε μέχρι τέλους παρά την αντεπίθεση των φιλοξενούμενων. Έτσι η ΑΕΚ προκρίθηκε στα ημιτελικά. Κέρδος για την ομάδα της Κομοτηνής η συμμετοχή του παίδα Λάμπρου Γκιρίτση, ο οποίος έδειξε μπασκετικό “θράσος” ενώ πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Μπακιρτζής και Πασσαλίδης. Γενικά έγινε μία πολύ αξιόλογη αναμέτρηση η οποία κρίθηκε στις λεπτομέρειες.

Απόλυτα δικαιολογημένη είναι η ικανοποίηση που επικρατεί στο στρατόπεδο του Α.Ο.Κ. από την πολύ καλή εμφάνιση και τη νίκη με (2-1) επί του Μακεδονικού μία ακριβώς εβδομάδα πριν από την έναρξη του νέου πρωταθλήματος του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας.

 

Εξάλλου η διοικούσα επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος του Α.Ο. Καβάλα με δελτίο τύπου που εξέδωσε προσκαλεί τους πάντες την Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου και ώρα 15:30 στον καθιερωμένο αγιασμό της ομάδας μας, ο οποίος θα γίνει μπροστά από την θύρα 4 στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη».