Archive for February 2017
Δελτίο τύπου εξέδωσε το διοικητικό συμβούλιο της Ε.Π.Σ. Καβάλας στο οποίο μεταξύ των άλλων σημειώνεται ότι η κλήρωση των αγώνων Κυπέλλου για την ημιτελική φάση (αγώνες διπλοί) θα διεξαχθούν στα γραφεία της Ένωσης την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου στις 6 το απόγευμα.
Το δελτίο τύπου της Ε.Π.Σ. Καβάλας
Αναλυτικά στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ε.Π.Σ. Καβάλας αναφέρει τα εξής:
-“1. Ενημερώνουμε τα σωματεία της Γ κατηγορίας ότι μετά την απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της Ε.Π.Ο. οι ομάδες ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΚΑΒΑΛΑΣ και ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΒΑΛΑΣ θα επανέλθουν κανονικά στο πρωτάθλημα. Συγκεκριμένα το Σάββατο 11-2-2017 ώρα 3:00 μμ θα διεξαχθούν οι αγώνες ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΞΕΡΙΑΣ-ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΒΑΛΑΣ και ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΚΡΟΒΟΥΝΙΟΥ-ΦΙΛΙΠΠΟΙ ΚΑΒΑΛΑΣ.
Ανακοινώθηκαν από την ΚΕΔ/ΕΠΟ οι διαιτητές που θα διευθύνουν τις αναμετρήσεις της 19ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Γ΄Εθνικής και πιο συγκεκριμένα στον 1ο όμιλο.
O A.O.K. Θα υποδεχθεί στο στάδιο “Ανθή Καραγιάννη” τον Μακεδονικό Φούφα με τους γηπεδούχους που θα παραταχθούν με πολλά προβλήματα θέλουν μόνο το “τρίποντο” και διαιτητής του αγώνα ορίστηκε ο Περικλής Παρχαρίδης της Ε.Π.Σ. Δράμας με βοηθούς τους Παναγιώτη Κουβαλάκη και Εμμανουήλ Παστιάδη από την ίδια ένωση. Από κει και πέρα να σημειώσουμε ότι στο ένα από τα δύο ντέρμπι της αγωνιστικής, αυτό που θα γίνει στη Δράμα ανάμεσα στη Δόξα και τον Ορφέα Ξάνθης διαιτητής ορίστηκε ο Ιωάννης Γκουγκούδης από το Σύνδεσμο Σερρών, με βοηθούς τους Νικόλαο Σάββα και Βασίλειο Καμπούρη, επίσης από τις Σέρρες. Να αναφέρουμε επίσης ότι στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Γ΄Εθνικής και πιο συγκεκριμένα στον 1ο όμιλο, ο Νέστος Χρυσούπολης θα πραγματοποιήσει το προγραμματισμένο του ρεπό.
Η Διοικούσα Επιτροπή του Α.Ο.Καβάλα στο δελτίο τύπου που εξέδωσε σημειώνει ότι, σοκαρισμένη από όλα όσα συνέβησαν σε βάρος των περιουσιακών στοιχείων της ομάδας του Ορφέα Ξάνθης θέλει να εκφράσει την συμπαράσταση της στον σύλλογο της Ξάνθης αλλά ταυτόχρονα και τον αποτροπιασμό της για όσα εγκληματικά παρατηρήθηκαν.
Πρόκειται για γεγονότα τα οποία προσβάλουν το Ελληνικό ποδόσφαιρο και γενικότερα πρόκειται για μία άνανδρη επίθεση σε βάρος ενός ποδοσφαιρικού συλλόγου, όπως είναι ο Ορφέας Ξάνθης ο οποίος αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και πλαισιώνεται από πρόσωπα τα οποία “μάχονται” για να κρατήσουν ψηλά τη σημαία μιας προσπάθειας που βγάζει μόνο υγεία.
Την επόμενη Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου, στις 3 το μεσημέρι ορίστηκε από τη διοργανώτρια αρχή και πιο συγκεκριμένα από την Επιτροπή Κυπέλλου της Ε.Π.Σ. Καβάλας, για να διεξαχθεί ο τελευταίος προημιτελικός του φετινού θεσμού του κυπέλλου Ε.Π.Σ. Καβάλας.
Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι ανάμεσα στον ΜΑ Αντιφιλίππων ο οποίος θα υποδεχθεί την Δόξα Θεολόγου και μία από τις δύο ομάδες θα “σφραγίσει” το τελευταίο εισιτήριο για τα ημιτελικά της διοργάνωσης. Βέβαια εκείνο το οποίο είναι γνωστό είναι το ότι δύο ομάδες έχουν μείνει πίσω στο κυνήγι του τίτλου στην Α’ κατηγορία και θα δώσουν βαρύτητα πλέον στο κύπελλο. Τέλος να θυμίσουμε ότι στα ημιτελικά ήδη βρίσκονται ο πρωτοπόρος της Α’ Κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Καβάλας, Αετός Ορφανού, ο Κεραυνός Πέρνης και ο Ορφέας Ελευθερούπολης ο οποίο πρόσφατα απέκλεισε με (1-0) τον Άρη Ζυγού.



