Archive for April 2016
Παίζοντας για την ιστορία του, ο Α.Ο.Κ. χθες το απόγευμα στο στάδιο “Ανθη Καραγιάννη” πήρε τους τρεις βαθμούς της νίκης απέναντι στον Καμπανιακό με σκορ (2-0) και σταθεροποιήθηκε στην 4η θέση του πίνακα της βαθμολογίας του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής.
Ο Α.Ο.Κ. ήταν πολύ ανώτερος από τον αντίπαλο του, η υπεροχή χαρακτηριστική, το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ “φτωχό” με βάση τις ευκαιρίες που έχασε και τον αδικεί και γενικά άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Και πάλι πολλές οι ευκαιρίες
Ο απολογισμός για τις τρεις ομάδες του νομού Καβάλας για την 31η αγωνιστική στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής ήταν μία μόλις νίκη και δύο ήττες. Ο Α.Ο.Κ. ήταν πολύ ανώτερος και νίκησε τον Καμπανιακό (2-0), ο Νέστος Χρυσούπολης έχασε στην Κοζάνη με (3-1) και το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος το πάλεψε στο “Κλεάνθης Βικελίδης” κόντρα στον Άρη αλλά έχασε με (2-0).
O Ηρακλής Καβάλας ήταν ο μεγάλος νικητής του ντέρμπι με τον Αετό Ορφανού (2-0) και η ομάδα που θα διεκδικήσει στην άνοδο της στα μπαράζ ανόδου στη Γ’ Εθνική.
Σε ένα παιχνίδι δίχως αύριο που πραγματικά αποτέλεσε διαφήμιση για το καβαλιώτικο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο στο κατάμεστο από εκατοντάδες φιλάθλους “Βερούλειο” στάδιο η ομάδα του Στέλιου Ιγνατιάδη νίκησε το αντίστοιχο του Παντελή Στυλιανού και πλέον κάνει όνειρα για την πολυπόθητη άνοδο.
Με δελτίο τύπου που εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας σημειώνεται ότι τα σωματεία είναι υποχρεωμένα άμεσα να εξοφλήσουν τις οφειλές τους προς την ΕΠΣ Καβάλας, αλλιώς αντιμετοπίζουν πρόβλημα, ενόψει της περάτωσης των πρωταθλημάτων και της επικύρωσης των τελικών βαθμολογιών.
Παράλληλα στο ίδιο δελτίο τύπου γίνονται γνωστές οι αλλαγές που προέκυψαν στις ώρες έναρξεις κάποιων αγώνων, οι τελευταίες δραστηριότητες της τοπικής Ένωσης αλλά και οι ποινές οι οποίες επιβλήθηκαν στος “άτακτους”.
Το δελτίο τύπου της Ε.Π.Σ. Καβάλας
Αναλυτικά το δελτίο τύπου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας αναφέρει τα εξής:
Οι διαιτητές Χρήστος Ρούκας του συνδέσμου Θράκης και Τρύφωνας Κατρακάρης του συνδέσμου Ανανατολικής Μακεδονίας θα διευθύνουν το καβαλιώτικο ντέρμπι ανάμεσα στην Αγία Βαρβάρα και το ΓΣ Ελευθερούπολης για την 25η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής.
Το σημαντικό αυτό παιχνίδι έχει προγραμματιστεί για να διεξαχθεί την ερχόμενη Κυριακή 17 Απριλίου στο κλειστό γυμναστήριο των Ποταμουδίων, θα ξεκινήσει στις 6 το απόγευμα και το σίγυυρό είναι ότι παρουσιάζει μεγάλο βαθμολογικό ενδιαφέρον.
Γ’ Εθνική- 25η αγωνιστική
(Κυριακή 17/4)
Αναλυτικά το πρόγραμμα της 25ης αγωνιστικής του 4ου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, οι διαιτητές και οι κομισάριοι έχουν ως εξής:



