Archive for November 2015
Την πρόκριση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα εξασφάλισαν οι αθλητές του ΑΣ ΤΑΕ ΚΒΟΝΤΟ Καβάλας. Λαμπαδίτης Γεώργιος και Ιωάννου Πασχάλης κατά τη διάρκεια των Προκριματικών αγώνων που πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία στην Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα θα πρέπει να σημειώσουμε το γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι δύο (2) αθλητές κατάφεραν να διακριθούν και να εξασφαλίσουν την πανηγυρική πρόκριση τους στους 16 καλύτερους από ολόκληρη την Ελλάδα, μεταξύ 5ΟΟ αθλητών και αθλητριών που έλαβαν μέρος στους αγώνες από συνολικά 90 σωματεία.
Από την πλευρά του μάλιστα ο Δάσκαλος του ΑΣ ΤΑΕ ΚΒΟΝΤΟ Καβάλας και Προπονητής της ΕΤΑΒΕ, Χάρης Παλτόγλου φανερά ικανοποιημένος από την πολύ μεγάλη επιτυχία των αθλητών Λαμπαδίτη Γεώργιου και Ιωάννου Πασχάλης στις δηλώσεις που έκανε υπογράμμισε μεταξύ των άλλων και τα εξής:
Από το διοικητικό συμβούλιο της Καβάλας το βράδυ της Δευτέρας (16/11) μπορεί να μην προέκυψε κάποια είδηση γύρω από το θέμα του προπονητή Γιάννη Τζήμα ωστόσο η παραμονή του στην τεχνική ηγεσία παραμένει ένα θέμα ρευστό.
Σήμερα Τρίτη (17/11) μάλιστα το βράδυ ο Γιάννης Τζήμας έχει προγραμματισμένο ραντεβού με τον πρόεδρο της Ένωσης Κώστα Παπακωνσταντίνου προκειμένου οι δύο πλευρές να συζητήσουν κάποια σοβαρά θέματα που αφορούν την μελλοντική τους συνεργασία.Την ίδια ώρα να σημειώσουμε ότι η προετοιμασία της Καβάλας για το εκτός έδρας παιχνίδι του Σαββάτου με τον Άρη στη Nick Galis Hall μπορεί να έχει ξεκινήσει υπό τις οδηγίες του Γιάννη Τζήμα ωστόσο η φημολογία για το μέλλον του στην τεχνική ηγεσία της ομάδας καλά κρατεί.
Ο ικανότατος καβαλιώτης προπονητής Δημήτρης Μαγκαφίνης θα είναι ο αντικαταστάτης του Κώστα Καλογιαννίδη, στο πόστο της τεχνικής ηγεσίας της Ένωσης Ερμιονίδας, με τον Καβαλιώτη τεχνικό μαθημένο στα δύσκολα να αναλαμβάνει τα υνία της ομάδας της Αργολίδας.
Ο πρώην προπονητής του Βυζαντίου Κοκκινοχώματος, να σημειώσουμε ότι είχε περάσει ξανά από την τεχνική ηγεσία της ομάδας της Ερμιονίδας, όταν αυτή αγωνιζόταν στο πρωτάθλημα της Δ’ Εθνικής κατηγορίας. Το απόγευμα της Δευτέρας (16/11) ο Δημήτρης Μαγκαφίνης συμφώνησε σε όλα με τους διοικούντες της Ένωσης Ερμιονίδας και είναι θέμα χρόνου η άφιξη του στο Κρανίδι, για να πιάσει δουλειά.
Μία ακόμη ήττα, αυτήν την φορά στην παράταση αλλά και πάλι στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας “Αλεξάνδρα Δήμογλου” γνώρισε η Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας και ο τεχνικός της Γιάννης Τζήμας στις δηλώσεις του, σημείωσε η ομάδα του, είναι μία ομάδα 15-20 ημερών.
Πιο συγκεκριμένα ο προπονητής της Καβάλας, Γιάννης Τζήμας τόνισε τα εξής: «Συγχαρητήρια σε όλο το τιμ της Κηφισιάς, δεν είναι τυχαία η πορεία της μέχρι τώρα. Εμείς ήμαστε μία ομάδα15-20 μερών στην ουσία, Ρόμπινσον-Βάργκας και Τζόουνς ενσωματώθηκαν στο πρωτάθλημα με την έναρξη ουσιαστικά. Σήμερα επανήλθαν στην ομάδα ο Ταπούτος και ο Δεμερτζής, αλλά δεν ήταν εύκολο σίγουρα να περιμένεις και πολλά πράγματα από τα παιδιά. Τόσο με την ΑΕΚ όπως είδαμε, όσο και σήμερα η εικόνα μας δεν έχει καμία ουσία με την ομάδα των πρώτων τριών αγωνιστικών».



