Archive for May 2015

Από όλα είχε η συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Α.Ο. Καβάλα, σήμερα Παρασκευή (15/5) στους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Είχε από ενημέρωση και απολογισμό σε επίπεδο, Διοικητικό, Οικονομικό και Αγωνιστικό και βέβαια είχε και βολές κατά του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ. για μη συνύπαρξη και για το θέμα της εκκαθάρισης.

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας με σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε ενημερώνει τα σωματεία ότι η επιτροπή τμημάτων υποδομής, καλεί όλους τους εκπροσώπους των ομάδων που διατηρούν τμήματα υποδομής, καθώς και τους προπονητές αυτών, σε συνάντηση, η οποία θα γίνει την Τρίτη 26-05-2015 και ώρα 6:30 μμ στα γραφεία της Ένωσης. Στη συνάντηση θα γίνει ένας απολογισμός της χρονιάς που πέρασε ενώ θα σχεδιασθεί η νέα ποδοσφαιρική περίοδος.

 

Αυτά μεταξύ των άλλων γίνονται γνωστά στο σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε η διοργανώτρια αρχή και στο οποίο αναφέρονται όλες οι τελευταίες δραστηριότητες της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας.

Στον απολογισμό της αγωνιστικής περιόδου που ολοκληρώθηκε, για τον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, θα προχωρήσει την Παρασκευή (15/5) στις 12 το μεσημέρι η Διοικούσα Επιτροπή του Α.Ο. Καβάλα κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συνέντευξης τύπου που θα παραχωρήσουν τα μέλη της, στην αίθουσα τύπου του σταδίου «Ανθή Καραγιάννη».

 

Βεβαίως και η συγκεκριμένη συνέντευξη τύπου αναμένεται με ενδιαφέρον και αυτό γιατί τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Α.Ο. Καβάλα, όπως και οι Παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές που την αποτελούν στην μεγάλη της πλειοψηφία, αναμένεται πέραν του απολογισμού που θα κάνουν, ενδεχομένως να «ανοίξουν τα χαρτιά τους» για τις προθέσεις τους σχετικά με τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο. Βέβαια είναι αρκετά νωρίς για είναι ξεκάθαροι σε ότι έχει να κάνει με τις προθέσεις τους και κυρίως για το εάν είναι διατεθειμένοι εκ νέου να μπούνε «μπροστάρηδες» σε μία νέα κίνηση.

Βρισκόμαστε μόλις μια αγωνιστική πριν το τέλος του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής κατηγορίας και πάλι κυκλοφορούν σενάρια περί ανόδου και του δευτεραθλητή στη Football League.

 

Παρά το γεγονός ότι στην προκήρυξη του πρωταθλήματος, την οποία υπέγραψαν όλες οι ομάδες που συμμετέχουν, αναφέρει ρητά πως μόνο η ομάδα που τερματίζει πρώτη σε κάθε όμιλο παίρνει το εισιτήριο για τη Football League, συνεχίζονται τα σενάρια. Η επιτροπή της Γ’ Εθνικής έχει ξεκαθαρίσει πως δεν αλλάζει η προκήρυξη του πρωταθλήματος στα μέσα ή στο τέλος της σεζόν. Από την άλλη, στη Football League δεν σκέφτονται να αυξήσουν τον αριθμό των ομάδων ενόψει της νέας σεζόν. Αντίθετα, οι εξελίξεις με την αποχώρηση των Νίκης Βόλου και ΟΦΗ και τον υποβιβασμό τους στη Γ’ Εθνική, ευνοούν τον σχεδιασμό της δεύτερης τη τάξει λίγκας. Κι αυτό γιατί θα σχεδιάσει ένα νέο πρωτάθλημα με 18 ομάδες, αριθμός σαφώς πιο διαχειρίσιμος από τις 20 ή 22 ομάδες.

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη το πανελλήνιο διασυλλογικό πρωτάθλημα Α-Β-Γ κατηγοριών τραμπολίνο και διπλού μίνι τραμπολίνο στις 8-9-10 Μαΐου 2015 στη Δραπετσώνα και στο οποίο έλαβαν μέρος και αθλητές του Γυμναστικού Ομίλου Καβάλας.

 

Με πέντε αθλητές