Archive for May 2015

Πέρα για πέρα καθοριστική αναμένεται να είναι η συνάντηση που πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, μεταξύ του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη Α.Ο. Καβάλα και της Διοικούσας Επιτροπής των «Αργοναυτών».

 

Πρόκειται για ένα ραντεβού, μία συνάντηση κατά τη διάρκεια της οποίας το σίγουρο είναι ότι θα δοθούν διευκρινήσεις από πλευράς και των δύο πλευρών για κάποιες εκκρεμότητες που έχουν πρόκυψη κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους, από το καλοκαίρι μέχρι τώρα. Παράλληλα από κει και πέρα δεν αποκλείεται να τεθεί επί τάπητος το θέμα της συνεργασίας των δύο πλευρών, και τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο.

Οπαδοί του Άρη συγκρούστηκαν άγρια με δυνάμεις της αστυνομίας μετά το ματς της ομάδας τους με τον Ορφέα στην Ελευθερούπολη το απόγευμα της προηγούμενης Κυριακής (17/5) με τους φιλάθλους της φιλοξενούμενης ομάδας στην κυριολεξία να τα κάνουν «γυαλιά καρφιά».

 

Σημαντικοί αγώνες έγιναν μέσα στο Σαββατοκύριακο (16-17/5) σε όλα τα πρωταθλήματα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών σωματείων Καβάλας, τα οποία και ολοκληρώθηκαν αλλά κάποιες ομάδες θα πρέπει να λύσουν τις διαφορές τους, σε αγώνες μπαράζ που θα ακολουθήσουν. Πιο συγκεκριμένα σε αγώνες μπαράζ θα οδηγηθούν, Μακεδονικός Αμισιανών, Θεαγένης Θάσου, Νέα Καρβάλη, Μ.Α. Φιλίππων και Α.Ο. Ελαιοχωρίου.

 

Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα, τα οποία σημειώθηκαν μέσα στο Σαββατοκύριακο (16-17/5) που διανύσαμε σε όλους τους αγώνες που πραγματοποιήθηκαν για την Β’ φάση, στα πρωταθλήματα της Ε.Π.Σ Καβάλας, οι βαθμολογίες, έχουν ως εξής:  

Ένα ακόμη πάρα πολύ σημαντικό βήμα έκανε σήμερα Κυριακή (17/5) το απόγευμα ο Νέστος Χρυσούπολης ο οποίος αξιοποιώντας την ανωτερότητα του, ξεπέρασε με επιτυχία το εμπόδιο της Α.Ε. Διδυμοτείχου και μάλιστα μέσα στο σπίτι της με σκορ (1-3).

 

Έτσι η ομάδα του Νίκου Καραμπετάκη που είναι ασταμάτητη, πέτυχε την 3η συνεχόμενη νίκη της στους αγώνες μπαράζ ανόδου στην Γ’ εθνικής κατηγορία, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής. Ήδη ολοκληρώθηκε ο 1ος γύρος των αγώνων μπαράζ και την επόμενη αγωνιστική, με νίκη η ομάδα του Νέστου Χρυσούπολης, σε βάρος του Άρη Αβάτου που ακολουθεί στη 2η θέση της βαθμολογίας, τότε η υπόθεση ανόδου στη Γ’ Εθνική, τελειώνει, μία και καλή.

Με ανάμικτα συναισθήματα ολοκληρώθηκε σήμερα Κυριακή (17/5)  το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής και πιο συγκεκριμένα ο 1ος όμιλος στον οποίο αγωνίζονταν φέτος οι τέσσερις ομάδες του Νομού Καβάλας.

 

Καβάλα και Βυζάντιο Κοκκινοχώματος μετά την ολοκλήρωση της 30ης αγωνιστικής και τυπικά, ολοκληρώνοντας τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις, είτε εντός αγωνιστικών χώρων, είτε στα «χαρτιά», και τυπικά «σφράγισαν» την συμμετοχή τους στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, σε αντίθεση τόσο με την ομάδα του Άρη Ακροποτάμου όσο και με την αντίστοιχη του Ορφέα Ελευθερούπολης, οι οποίες υποβιβάστηκαν.