Archive for July 2013
Απόλυτη επιτυχία σημείωσε σε επίπεδο διοργάνωσης του διεθνές τουρνουά φιλίας παγκορασίδων μπάσκετ που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου» στην Καβάλα, από τις 26 μέχρι και τις 28 Ιουλίου. Στο συγκεκριμένο διεθνές τουρνουά συμμετείχαν εκτός από τη χώρα μας, οι εθνικές ομάδες της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Γαλλίας και σίγουρα το φίλαθλο κοινό της Καβάλας είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ποιοτικό μπάσκετ από αθλήτριες οι οποίες αποτελούν το μέλλον όλων των χωρών.
«Σημαντική εμπειρία»
Τους 41 υποψηφίους του συνδυασμού «Ποδοσφαιρική-Πολιτιστική-Αθλητική Αναγέννηση» για τις εκλογές της νέας Διοίκησης στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας που προγραμματίστηκαν να διεξαχθούν την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου, παρουσίασε το πρωί της προηγούμενης Κυριακής (28/7) ο νυν Πρόεδρος του Δ.Σ. της τοπικής Ένωσης Χαράλαμπος Ευσταθιάδης. Μία παρουσίαση η οποία πραγματοποιήθηκε στο «Παλλάδιο» στην Καβάλα παρουσία σύσσωμου του Διοικητικού Συμβουλίου της διοργανώτριας αρχής, πολλών υποψηφίων για τη νέα Διοίκηση καθώς και του αρχιδιαιτητή της Ε.Π.Σ.Κ. Βασίλη Κυριακούδη. Να σημειωθεί το γεγονός ότι αρχικά ο αριθμός των υποψηφίων του συνδυασμού «Ποδοσφαιρική-Πολιτιστική-Αθλητική Αναγέννηση» ήταν 40, συγκεκριμένος σύλλογος απέσυρε την υποψηφιότητα υποψηφίου αλλά την ίδια ώρα προστέθηκαν άλλοι δύο για να φτάσει ο αριθμός αυτός στους 41 και όχι στους 39.
Το τριήμερο 26, 27 και 28 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί στην πόλη της Καβάλας και ειδικότερα στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου» το διεθνές τουρνουά φιλίας μπάσκετ γυναικών U15 με τη συμμετοχή των εθνικών ομάδων της Ελλάδας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Ένα διεθνές τουρνουά το οποίο θα παρουσιάσει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου» με ελεύθερη είσοδο.
Μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου έχουν δικαίωμα τα σωματεία που ανήκουν στη δύναμη της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας προκειμένου να καταθέσουν τη δήλωση συμμετοχής τους, στη διοργανώτρια αρχή, για το πρωτάθλημα στο οποίο θα αγωνίζονται τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο ενώ η δήλωση συμμετοχής των σωματείων για το κύπελλο της Ε.Π.Σ. Καβάλας λήγει στις 23 Αυγούστου. Όλα τα παραπάνω γίνονται γνωστά στο σχετικό δελτίο τύπου της διοργανώτριας αρχής και στο οποίο δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες για τις ημερομηνίες μεταγραφών με υποσχετική.
Παράλληλα στο σχετικό δελτίο τύπου γίνεται γνωστό ότι όσες ομάδες δεν έχουν παραλάβει τις προκηρύξεις των πρωταθλημάτων, του κυπέλλου και υποδομής να τις παραλάβουν από τα γραφεία της τοπικής Ένωσης.
Στην προοπτική διεξαγωγής του νέου πρωταθλήματος της Β΄ Εθνικής κατηγορίας σε δύο ομίλους, βαδίζει η διοργανώτρια αρχή της Football League αφού κατά τη διάρκεια της σημερινής (Παρασκευή 26/7) συνεδρίασης η άποψη που κυριάρχησε στο Διοικητικό Συμβούλιο ήταν να χωριστούν οι ομάδες εκτός και αν κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της αδειοδότησης, μείνουν λιγότερες από 22 ΠΑΕ. Μάλιστα εκείνο το οποίο θα πρέπει να σημειωθεί είναι το γεγονός ότι, τα πολλά ταξίδια που απαιτεί το πρωτάθλημα ενός ομίλου στη Football League, με 24 ομάδες, όπως διατυπώθηκε, ήταν και ο βασικότερος ανασταλτικός παράγοντας διεξαγωγής του νέου πρωταθλήματος, όπως την περσινή περίοδο. αυτό από μόνο του, οδηγεί στη διεξαγωγή των δύο ομίλων που θα χωριστούν με γεωγραφικά κριτήρια και θα αγωνιστούν στα πρότυπα, πάνω κάτω της περσινής Football League 2.





