Σε δύο ακόμη μεταγραφές προχώρησε η ομάδα γυναικών του Α.Ο.Κ. και το διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη εξέδωσε δελτίο τύπου το οποίο αναφέρει τα εξής:

 

-«Δυο ακόμη μεταγραφές για την ομάδα μας

Στην απόκτηση δυο ακόμη παικτριών προχώρησε η ομάδα μας τις τελευταίες ημέρες.

Συγκεκριμένα στην οικογένεια του ΑΟΚ ανήκουν πλέον, η 20χρονη κεντρική, Στέλλα Ντίτσα και η 19χρονη ακραία, Σοφία Μαρθοκαμπίτου.

Πέρσι, αμφότερες αγωνίζονταν με την φανέλα της Νίκης Αλεξανδρούπολης.

ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΟΚ».

Comments are closed.