Archive for 27 June 2026

Η ομάδα Πάνθηρες Καβάλας στο δελτίο τύπου που έδωσαν στη δημοσιότητα, ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Παγκαλίδη.

 

Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση: «Ο κ. Παγκαλίδης αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο για την ιστορία των Πανθήρων. Υπό την καθοδήγησή του, η ομάδα μας πανηγύρισε την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας Α2 Γυναικών, ενώ η περσινή εξαιρετική πορεία μας οδήγησε μέχρι τη 2η θέση του πρωταθλήματος.

Η μοναδική αυτή διαδρομή και η προσφορά του έχουν κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμηση της διοίκησης, των αθλητριών και ολόκληρου του φίλαθλου κόσμου της Καβάλας.