Ο ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας εξέδωσε δελτίο τύπου, μέσα από το οποίο «εκφράζει την πιο θερμή του ευγνωμοσύνη στον Αντώνη Σαραλιώτη για την πολύχρονη, ανιδιοτελή και ανεκτίμητη προσφορά του στην οικογένεια της ομάδας μας.

 

Για 23 ολόκληρα χρόνια, στάθηκε δίπλα στον σύλλογο με αγάπη, αφοσίωση και αστείρευτο πάθος. Πάντα με μοναδικό γνώμονα το καλό της ομάδας, συνέβαλε καθοριστικά στην πορεία και την εξέλιξή της, αφήνοντας το δικό του ξεχωριστό αποτύπωμα στην ιστορία του ΜΠΑΣ Αγίας Βαρβάρας.

Άνθρωποι σαν τον Αντώνη δεν προσφέρουν απλώς χρόνο… προσφέρουν κομμάτι της ψυχής τους. Και αυτό δεν ξεχνιέται ποτέ.

Αντώνη, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα πρόσφερες όλα αυτά τα χρόνια. Η πόρτα του συλλόγου θα είναι πάντα ανοιχτή για σένα, γιατί θα αποτελείς για πάντα ένα κομμάτι της οικογένειάς μας»..

Comments are closed.