Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ο Ναυτικός Όμιλος Θαλασσίων Αθλημάτων Καβάλας συγχαίρει τους αθλητές και τις αθλήτριές του που τιμήθηκαν από την Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, (ΕΣΠΕΑΜΘ) και τον Πρόεδρό της κ. Νικόλαο Παναγιωτίδη, στο πλαίσιο εκδήλωσης βράβευσης για τις εξαιρετικές αθλητικές και ακαδημαϊκές τους επιδόσεις.
Συγκεκριμένα, βραβεύτηκαν οι αθλητές/αθλήτριες του συλλόγου μας Μαριλία Περσίδου, Βασιλική Κολτσίδα και Αργύριος Ντουάνογλου, οι οποίοι ανήκουν οικογένειες Στρατιωτικών, έχουν σημειώσει σημαντικές διακρίσεις σε πανελλήνιο επίπεδο και έχουν εκπροσωπήσει επάξια τον σύλλογο σε σημαντικές διοργανώσεις, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο του αθλητισμού που καλλιεργείται στον ΝΟΘΑΚ.


Η βράβευση αυτή αποτέλεσε αναγνώριση όχι μόνο των αθλητικών τους επιτυχιών, αλλά και της μαθητικής τους αριστείας, αναδεικνύοντας τη δυνατότητα των νέων ανθρώπων να συνδυάζουν με επιτυχία τον πρωταθλητισμό με τις εκπαιδευτικές τους υποχρεώσεις.
Η ΕΣΠΕΑΜΘ έχει αποδείξει ότι βρίσκεται δίπλα στον ΝΟΘΑΚ, στον αθλητισμό και στα νέα παιδιά και την ευχαριστούμε θερμά.
Συγχαρητήρια στους αθλητές μας για τη διάκριση αυτή, στις οικογένειές τους για τη συνεχή στήριξη και στους προπονητές τους για την πολύτιμη καθοδήγηση και συμβολή τους στην πορεία τους.
Τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον, τόσο στους αγωνιστικούς χώρους όσο και στην ακαδημαϊκή τους πορεία.


