Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, η  ομάδα της Κατερίνης, Εθνικός Νέου Κεραμιδίου κατέθεσε την Τρίτη (25/02) ένσταση για αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστών του Διαγόρα, προκειμένου να κατακτήσει στα χαρτιά το δεύτερο φετινό της τρίποντο.

 

Η συγκεκριμένη υπόθεση ορίστηκε να εκδικαστεί την επόμενη Τετάρτη, 5 Μαρτίου από το Πειθαρχικό Όργανο της διοργανώτριας αρχής.

 

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ

SUPER LEAGUE 2

«Την Τετάρτη 05.03.2025 και ώρα 12:00, την ΠΑΕ ΔΙΑΓΟΡΑΣ Γ.Σ,  για ό,τι λεπτομερώς περιγράφεται στην συγκοινοποιούμενη ένσταση της ΠΑΕ Εθνικός Νέου Κεραμιδίου, η οποία πρωτοκολλήθηκε στη γραμματεία του παρόντος Οργάνου με αρ. 48/25.2.2025»

 

Comments are closed.