Η ομάδα του Α.Ο.Κ. ολοκλήρωσε την προετοιμασία της για την εντός έδρας αναμέτρηση του Σαββάτου (21/12, 14:00) στο «Ανθή Καραγιάννη» με αντίπαλο τον Μακεδονικό, στα πλαίσια της 14ης αγωνιστικής της Super League 2.

 

Ο Γιώργος Αγγελίδης έκανε γνωστή την αποστολή, η οποία απαρτίζεται από τους εξής ποδοσφαιριστές:

 

Τερματοφύλακες: Αστράς, Ιωαννίδης, Miskovic

Αμυντικοί: Κατσούρι, Δαλιανόπουλος, Τσαμούρης, Σμίλτος, Δημητριάδης, Αναστασόπουλος, Π. Δερμιτζάκης, Ίτσιος.

Μέσοι: Γαβριηλίδης, Κασέμι, Λέλεκας.

Επιθετικοί: Παπαδόπουλος, Γκέκας, Αν. Δερμιτζάκης, Κομλιάς, Πόποβιτς, Σπανδωνίδης.

 

 

 

Comments are closed.