Τους μέχρι πρότινος παίκτες της γειτονικής Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας στο πρωτάθλημα της Ελίτ Λίγκ, τους Μάριο Τσέλλο και Κωνσταντίνο Μπόζη, απέκτησε με κάθε επισημότητα το απόγευμα της Τετάρτης (27/9) ο ΓΣ Ελευθερούπολης.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ομάδας της Ελευθεούπολης αναφέρει:

Νέος παίκτης, Μάριος Τσέλλος.

Προηγούμενη ομάδα: ΕΚ Καβάλας ( 13, 4 πόντους, 2, 6 ασίστ).

23 χρονών, 1,88 ύψος.

Μάριε καλώς ήρθες στην Ελευθερούπολη.

 

Νέος παίκτης, Χριστόδουλος Μπόζης.

Προηγούμενη ομάδα: ΕΚ Καβάλας( 8,4 πόντους, 2,7 ριμπάουντ και 2, 6 ασίστ)

24 χρονών, ύψος 1, 90.

Χριστόδουλε καλώς ήρθες στην Ελευθερούπολη».

 

Comments are closed.