Η ΚΕΔ λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της Αναγέννησης Καρδίτσας, άλλαξε τους διαιτητές στους δύο από τους τρεις εξ’ αναβολής αγώνες της Μεγάλης Τετάρτης (20/4, 15:00). 

 

Πιο συγκεκριμένα, στο παιχνίδι Καβάλα-Αναγέννηση Καρδίτσας θα διευθύνει η κ. Τσιοφλίκη (φωτό) από τον σύνδεσμο Λάρισας και στο Πιερικός-Ολυμπιακός Βόλου ο κ. Βουρνέλης από τον σύνδεσμο της Μακεδονίας. Θυμίζουμε ότι αρχικά είχε οριστεί ο κ. Βουρνέλης στο παιχνίδι της Καβάλας και η κ. Τσιοφλίκη στην Κατερίνη.

 

Αναλυτικά:

2η αγωνιστική – 15:00

Καβάλα-Αναγέννηση Καρδίτσας
Διαιτητής: Τσιοφλίκη (Λάρισας)
Βοηθοί: Νατσιόπουλος, Αϊναλης (Μακεδονίας)
4ος: Αναστασόπουλος (Χαλκιδικής)

Comments are closed.