Με μία πολύ σημαντική αλλά δύσκολη νίκη και μάλιστα εκτός έδρας ξεκίνησε τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Α.Ο. Καβάλα στο νέο πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Γυναικών.

 

Ειδικότερα να σημειώσουμε ότι τα κορίτσια του Δημήτρη Μπαλασά επικράτησαν μέσα στην Αλεξανδρούπολη με 3-2 σετ της τοπικής Νίκης, σε ένα παιχνίδι με πολλές συγκινήσεις, πολύ αγωνία και πάθος και από τις δύο ομάδες για την κατάκτηση της νίκης. Τελικά η αναμέτρηση κρίθηκε στις λεπτομέρειες και έτσι η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Α.Ο. Καβάλα κατέκτησε μία πολύ σπουδαία νίκη στο νέο πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Γυναικών, την πρώτη τους νίκη και η οποία να σημειώσουμε ότι αναμένεται να πήξει σημαντικό ρόλο στον ψυχολογικό τομέα για τη δύσκολη συνέχεια.

 

Τα σετ: 31-33 (0-1), 25-17 (1-1), 13-25 (1-2), 25-18 (2-2), 10-15 (2-3)

 

Α2’ Εθνική γυναικών Αποτελέσματα-1η αγωνιστική

Νίκη Αλεξανδρούπολης-Α.Ο Καβάλα 2-3

Νέα Γενεά-Φοίνικας Αλεξανδρούπολης 3-0

Ελπίς Αμπελοκήπων-Γαία Δράμας 3-0

Ρεπό: Ίκαρος Έδεσσας

 

Α2’ Εθνική γυναικών

Βαθμολογία-1η αγωνιστική

Ελπίς Αμπελοκήπων 3 (3-0)

Νέα Γενεά 3 (3-0)

Α.Ο Καβάλα 2 (3-2)

Νίκη Αλεξανδρούπολης 1 (2-3)

Ίκαρος Έδεσσας* 0 (0-0)

Φοίνικας Αλεξανδρούπολης 0 (0-3)

Γαία Δράμας 0 (0-3)

 

Comments are closed.