Archive for July 2019

Με δυο τμήματα του, το Μίνι Παίδων και Εφήβων ο ΝΟ Καβάλας συμμετείχε στους αγώνες για την Γ’ Φάση (Ημιτελική) του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που διεξήχθη στον Βόλο το τριήμερο 28 έως 30 Ιουνίου.

 

Είναι μεγάλη επιτυχία, όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε ο Ναυτικός Όμιλος Καβάλας: «το γεγονός ότι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αγωνιστήκαμε ανάμεσα στις 20 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος και εκπροσωπήσαμε επάξια την πόλη της Καβάλας.

Μετά τους Γιάννη Κανάκη, Μιχάλη Σωτηρόπουλο και Γιάννη Προμούσα ο οποίος παραιτήθηκε από το αξίωμα του προέδρου,  ο Θεόδωρος Μήτρας είναι ο τέταρτος πρόεδρος της Λέσχης Φιλάθλων Καβάλας, μετά τις εκλογές που πργματοποιήθηκαν. 

 

 

Να θυμίσουμε ότι ο Θεόδωρος Μήτρας διετέλεσε και πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής του ΑΟΚ, στο πρόσφατο παρελθόν.

 

Αναλυτικά η σύνθεση του νέου διοικητικού συμβουλίου της ΛΦΚ είναι η εξής:

Πρόεδρος: Θεόδωρος Μήτρας

Αντιπρόεδρος: Απόστολος Βουρβουτσιώτης

Γενικός Γραμματέας: Ευάγγελος Παλληκαράς

Ταμίας: Αθανάσιος Γιαννέρης

Στη διάρκεια της 2ης μέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κ-23 κλασσικού αθλητισμού που διεξήχθη στη Λάρισα, η ομάδα της σκυταλοδρομίας 4Χ400 του ΟΚΑΚ κατέλαβε τη 2η θέση με χρόνο 3.22.67 που αποτελεί ρεκόρ συλλόγου.

 

Εκείνο το οποίο θα πρέπει να τονίσουμε είναι το ότι κούρσα ήταν συγκλονιστική σε όλη την εξέλιξη της και οι τέσσερις αθλητές του ΟΚΑΚ που έτρεξαν, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, κατέθεσαν τη ψυχή τους και δικαιολογημένα στο τέλος της πανηγύρισαν την κατάκτηση της 2ης θέσης η οποία το μόνο σίγουρο είναι ότι δικαιώνει τις προσδοκίες που υπήρχαν για την κατάκτηση μεταλλίου.

Ο καλαθοσφαιριστής Φώτης Στυλίδης θα παραμείνει για τέταρτη σερί χρονιά στον ΓΣ Ελευθερούπολης με τη διοίκηση της ομάδας να ανακοινώνει παράλληλα την λύση της συνεργασίας της με δύο παίκτες.

 

Ειδικότερα να σημειώσουμε ότι ο ΓΣ Ελευθερούπολης θα έχει την βοήθεια του πρώτου σκόρερ της και στην Α2 κατηγορία μπάσκετ ανδρών. Όπως ανακοίνωσε ο σύλλογος, ο Φώτος Στυλίδης θα παραμείνει στην ομάδα και θα την ενισχύσει την νέα χρονιά στα «σαλόνια» της Α2.

Παράλληλα, ο ΓΣΕ ανακοίνωσε την λύση της συνεργασία του με τους Χριστόφορο Κελεσίδη και Κώστα Λαζαρίδη, τους οποίους ευχαρίστησε για την προσφορά τους.