Το απόγευμα της προηγούμενης Κυριακής 12 Μαΐου στο γήπεδο του Ποτού Θάσου έγινε από τη διοργανώτρια αρχή η απονομή του κυπέλλου στην πρωταθλήτρια ομάδα Α’ Κατηγορίας περιόδου 2018 – 2019, τη Δόξα Θεολόγου.

 

Αντιπροσωπεία της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας, καθώς και η Δημοτική Αρχή του νησιού, απένειμαν το κύπελλο και τα μετάλλια στους ποδοσφαιριστές της Δόξας Θεολόγου μέσα σε μία εορταστική ατμόσφαιρα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας εξέδωσε δελτίο τύπου μέσα από το οποίο συγχαίρει το σωματείο της Δόξας Θεολόγου και εύχεται ανάλογη συνέχεια και τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας.

 

15 Responses to “Έγινε η απονομή του κυπέλλου στην πρωταθλήτρια της ΕΠΣΚ Δόξα Θεολόγου”