Archive for August 2018

Η regatta του Αιγαίου ή aegeanregatta όπως έχει καθιερωθεί, είναι ο μεγαλύτερος αγώνας ιστιοπλοΐας στην Ελλάδα εδώ και 18 χρόνια περιλαμβάνοντας πάντα 3 νησιά του Αιγαίου.  Οι συμμετοχές ανάμεσα στα 52 πληρώματα φέτος ήταν πέρα από την Ελλάδα  και από Ρωσία, Τουρκία, Βουλγαρία, Αυστρία και Σουηδία

 

Ο αγώνας φέτος ξεκίνησε από την Σκύρο καταλήγοντας στο πρώτο μπράτσο στην Βολισσό Χίου μετά από 80 μίλια με πολύ αέρα και μεγάλα κύματα που δοκίμασαν τις αντοχές πληρωμάτων και σκαφών  Από εκεί μετά την επόμενη ημέρα ξεκούρασης και επισκευής ζημιών τα σκάφη κατέληξαν στη πρωτεύουσα της Χίου σε έναν αγώνα που για μεγάλο διάστημα έγινε με άπνοια ταλαιπωρώντας ειδικά τα πρώτα σκάφη.  Τα μικρά σκάφη πήραν πλεονέκτημα στους διορθωμένους χρόνους μια και μετά τα μεσάνυχτα   επωφελήθηκαν το φρεσκάρισμα του καιρού ενώ τα μεγάλα είχαν τερματίσει με άπνοια

Η διοικούσα επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος του Α.Ο.Καβάλα εξέδωσε δελτίο τύπου στο οποίο ενημερώνει πως κατόπιν αιτήματος του Αγροτικού Αστέρα αναβάλλεται ο προγραμματισμένος για την Τετάρτη 29 Αυγούστου φιλικός αγώνας.  

 

Επίσης, ευχαριστεί θερμά τόσο τoυς κατοίκους του Βώλακα Δράμας όσο και το προσωπικό & τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου “Αλώνι” για την άψογη φιλοξενία τους κατά την διάρκεια της 10ήμερης παραμονής  της ομάδας του Α.Ο.Κ. στην περιοχή τους.

Η Επιτροπή Πρωταθλήματος και Προγραμμάτων της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας, αποφάσισε για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο να μη γίνουν δεκτά τα πάγια αιτήματα των σωματείων, όσον αφορά την ημέρα και την ώρα διεξαγωγής των αγώνων πρωταθλήματος.

 

Αντιθέτως όπως σημειώνεται στο σχετικό δελτίο τύπου της Ε.Π.Σ. Καβάλας, θα γίνονται δεκτά τα αιτήματα των σωματείων που είναι συγκεκριμένα, όπως π.χ. όταν έχουν μία εκδήλωση (γάμο, βάφτιση, χορό, πανηγύρι, κλπ.) και αφού βέβαια το αναλυτικό πρόγραμμα δεν έχει εκδοθεί και αναρτηθεί στη σελίδα της Ένωσης.

 

Παράλληλα στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η Επιτροπή Πρωταθλήματος και Προγραμμάτων της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας, αναφέρονται και τα εξής:

Για την 1η φάση του θεσμού του κυπέλλου Ελλάδος στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη», για πρώτη φορά σε επίσημο ματς η μπάλα τιμώρησε τον Α.Ο.Κ. μπροστά στο κοινό του, που έχασε από τον ΑΣ Γιαννιτσών με σκορ (0-1) παρά το ότι άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και έχασε πολλές κλασικές ευκαιρίες.

 

Να σημειωθεί ότι το παιχνίδι ήταν καλό, με δύναμη και από τις δύο ομάδες, το τελικό αποτέλεσμα είναι πλασματικό, με τις ομάδες να παίζουν ανοιχτό ποδόσφαιρο, με την ομάδα του Παύλου Δερμιτζάκη να διατηρεί την πρωτοβουλία των κινήσεων και να χάνει πολλές κλασικές ευκαιρίες για να πάρει άνετα τη νίκη.

Χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις τα φαβορί επικράτησαν στους αγώνες που έγιναν για την 1η αγωνιστική του κυπέλλου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας και έβαλαν τις βάσεις για την πρόκριση τους στην επόμενη φάση.