Archive for February 2018

H Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας πάτησε μετά την ολοκλήρωση της 16ης αγωνιστικής του 2ου ομίλου της Β’ Εθνικής, μετά τη νίκη που σημείωσε σε βάρος των Φαρσάλων με (84-68) και βέβαια μετά την ήττα του Χαρίλαου Τρικούπη μέσα στο Πευκοχώρι.

 

Η Αναγέννηση Λιμεναρίων έβαλε «φωτιά» στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος της Α’ κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Καβάλας μετά τη νίκη της σε βάρος της Πέρνης με (2-0) και πλέον ο Κεραυνός «συγκατοικεί» στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με την ΑΕΚ Καβάλας η οποία νίκησε στη Νέα Καρβάλη τον τοπικό Ναζιανζό με (0-1).   Έτσι η κορυφή του βαθμολογικού πίνακα εκ νέου έχει δύο «συγκάτοικους» και αυτό σημαίνει ότι το πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας μέχρι το τέλος αναμένεται να είναι συναρπαστικό. Πάντως να σημειώσουμε ότι πλην της 16ης αγωνιστικής στην Α’ κατηγορία, είχαμε αγώνες για την 15ης αγωνιστική στους 2 ομίλους της Β’ κατηγορίας και παιχνίδια για την 17 αγωνιστική της Γ’ κατηγορίας.    

Με το πολυπόθητο διπλό μετά από παλικαρίσια εμφάνιση έφυγε ο Α.Ο.Κ. από το Διδυμότειχο μετά την σπουδαία νίκη επί την τοπικής ΑΕ με σκορ (1-2). Η ομάδα του Κώστα Ανυφαντάκη παρά το ότι βρέθηκε πίσω στο σκορ στα μέσα του α’ ημιχρόνου, στη συνέχεια ανέβασε αισθητά την απόδοση του και τελικά κατάφερε να πάρει την πολύ μεγάλη νίκη και παραμένει ζωντανή στο κυνήγι της κατάκτησης της πρώτης θέσης.

 

Δύναμη και πάθος

Δύο νίκες και μία ήττα ήταν ο απολογισμός για τις τρεις ομάδες του νομού Καβάλας ο απολογισμός στις αναμετρήσεις που έδωσαν στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής για τον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής κατηγορίας.

 

Ο Α.Ο.Κ. πήρε σπουδαία νίκη στην ΑΕ Διδυμοτείχου με σκορ (1-2), ο Αετός Ορφανού νίκησε στο γήπεδο του με (1-0) και ο Νέστος έχασε μακριά από το γήπεδο του με (2-1)

 

Γ’ Εθνική-1ος Όμιλος

Τα αποτελέσματα-15η αγωνιστική

ΑΕ Διδυμοτείχου-Καβάλα 1-2

Ορφέας Ξάνθης-ΜΑ Καρπερής 2-1

Ελπίδα Σκουτάρεως-Δόξα Ν. Σιδηροχωρίου 3-0

ΜΑ Ξηροποτάμου-Νέστος Χρυσούπολης 2-1

Δόξα Προσκηνυτών-Απόλλων Παραλιμνίου 1-3

Σε κλίμα εορταστικό, παρουσία πολλών επωνύμων της τοπικής μας κοινωνίας και με τα χαμόγελα να δίνουν και να παίρνουν ο ΠΑΟΚ Καβάλας έκοψε την καθιερωμένη πρωτοχρονιάτικη  βασιλόπιτα το βράδυ του Σαββάτου (3/2) στο Centro Cafe Bar κατά τη διάρκεια μιας πολύ ωραία εκδήλωσης.

 

Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της, βραβεύτηκαν ο πρόεδρος της ομάδας Δημοσθένης Μπόδος για τη μεγάλη  του προσφορά στο σύλλογο όπως και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ε.Π.Σ. Καβάλας και πρώην πρόεδρος της τοπικής ένωσης Γιώργος Σουφλέρης για την προσφορά του στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο της Καβάλας και όχι μόνο. Να τονιστεί ότι  το Centro Cafe Bar ήταν ασφυκτικά γεμάτο μέσα και έξω από γονείς, ποδοσφαιριστές και προπονητές και τα χαμόγελα που υπήρχαν ήταν πέρα για πέρα δικαιολογημένα.