Archive for March 2017

Η διοίκηση του Ερασιτέχνη Α.Ο. Καβάλα με ανακοίνωση την οποία εξέδωσε, ευχαρίστησε το Δήμο Καβάλας για την κάλυψη των εξόδων αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» στην κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή και την πόλη της Καβάλας πριν από περίπου 1,5 μήνα.

Πιο συγκεκριμένα ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί τον Δήμο Καβάλας και ιδιαίτερα την Δήμαρχο Δήμητρα Τσανάκα, τον αντιδήμαρχο αθλητισμού Γιώργο Φιλόσογλου και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Γιώργο Γραμμένο για την άμεση ανταπόκριση τους στις ανάγκες που προέκυψαν στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» με την επέλαση του χιονιά στην περιοχή, εξέδωσε η διοίκηση του ερασιτέχνη Α.Ο.Κ..

H ανακοίνωση

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Σε φουλ ρυθμούς κινούνται τα πρωταθλήματα της Ε.Π.Σ. Καβάλας και το Σαββατοκύριακο (11-12/3) που διανύσσαμε να τονίσουμε ότι έγινε η 19η αγωνιστική για την Α’ κατηγορία, η 18η αγωνιστική για τον 1ο όμιλο της Β’ κατηγορίας, η 19η αγωνιστική για τον 2ο όμιλο της Β’ κατηγορίας, όπως και η 20η αγωνιστική για το πρωτάθλημα της Γ’ κατηγορίας,

Βέβαια θα πρέπει να σταθούμε στο ότι παραιτήθηκε από το πόστο της τεχνικής ηγεσίας του ΜΑ Αντιφιλίππων ο προπονητής Κυριάκος Σταυρίδης ενώ νέο “αφεντικό” στο πόστο της τεχνικής ηγεσίας του ΜΑ Ορφανίου είναι ο Στέλιος Κατρακυλάκης ο οποίος πήρε τη θέση του Γιώργου Τίττη.

Την 5η ισοπαλία στις 6 τελευταίες αγωνιστικές στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και την 10η στο πρωτάθλημα παραχώρησε ο Α.Ο.Κ. στην αναμέτρηση που έδωσε στο στάδιο “Ανθή Καραγιάννη” με τον Απόλλων Παραλιμνίου αφού έμεινε στο (1-1) για την 22η αγωνιστική.

Η ομάδα του Άγγελου Διγκόζη παρά το ότι βρέθηκε πίσω στο σκορ, προσπάθησε για την ανατροπή, έχασε κάποιες ευκαιρίες όπως και πέναλτι αλλά τελικά δεν κατάφερε να “γευτεί” την χαρά της νίκης σε ένα ακόμη ματς.

Έχει να νικήσει 6 αγωνιστικές

Μία ήττα και μία ισοπαλία ταν ο απολογισμός για τις δύο ομάδες του Νομού Καβάλας στις αναμετρήσεις που έδωσαν για την 22η αγωνιστική στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής κατηγορίας.

Στο στάδιο “Ανθή Καραγιάννη” ο Α.Ο.Κ. αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ στον αγώνα με τον Απόλλων Παραλιμνίου τελικά παραχώρησε μία ακόμη ισοπαλία (1-1). Στη Νάουσα ο Νέστος προηγήθηκε στο 6′ με το γκολ του Τσάκωνα ο οποίος έγραψε το (0-1) αλλά στο 24′ οι φιλοξενούμενοι έφεραν το παιχνίδι στα ίσια με τον Μουρίκι ο οποίος έγραψε το (1-1). Στο 50′ οι γηπεδούχοι “ζευγάρωσαν” τα τέρματα τους με τον Κωτσόπουλο που έγραψε το (2-1) ενώ στο 75′ “τρίτωσε” το κακό για την ομάδα του Δημήτρη Μαγκαφίνη με τον Καπετανο να διαμορφώνει το τελικό (3-1).

Χάρμα οφθαλμών” ήταν η Καβάλα BC και στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής στην Α2 διέλυσε στο κλειστό “Αλεξάνδρα Δήμογλου” το Παγκράτι με το ανεπανάληπτο σκορ (100-55). Το συγκρότημα του Νίκου Πενταζίδη, είχε πολλά ψυχικά αποθέματα παρά την κρισιμότητα του αγώνα, οι παίκτες του έκαναν ότι ήθελαν στο παρκέ με πολλές επιλογές έφτασαν άνετα και πολύ εύκολα στην κατάκτηση της πολυπόθητης νίκης.

Δίχως άλλο ήταν η καλύτερη εμφάνιση της Καβάλα BC στο υπό εξέλιξη πρωτάθλημα της Α2 και η οποία “σκόρπισε” τον ενθουσιασμό εντός αλλά και εκτός των αποδυτηρίων.

Χάρμα οφθαλμών” ήταν η Καβάλα BC