Archive for April 2016
Μία νίκη πλέον στα δύο παιχνίδια που απομένουν χρειάζεται η ομάδα βόλεϊ του Α.Ο. Καβάλα προκειμένου να αναδειχθεί πρωταθλήτρια στις Κορασίδες. Να σημειώσουμε ότι την ερχόμενη Κυριακή 17 Απριλίου θα αγωνιστεί στη Χρυσούπολη και τη Μ. Δευτέρα 25 Απριλίου θα υποδεχθεί τις Αμαζόνες Μαΐστρου.
Από κει και πέρα να τονίσουμε ότι ο ΑΟ Χρυσούπολης γνώρισε την ήττα από τις Αμαζόνες Μαΐστρου με 3-0 στις Κορασίδες και 3-1 στις Παγκορασίδες. Το πρωτάθλημα Παίδων ολοκληρώθηκε με τον ΑΟ Αμυγδαλεώνα να χάνει στην τελευταία αγωνιστική των Play Off από τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης που κατέκτησε τον τίτλο στην περιφέρεια για 9η συνεχόμενη αγωνιστική περίοδο. Στις Γυναίκες το αντίστοιχο συγκρότημα του Α.Ο.Καβάλα είχε ρεπό. Δεν θα παίξει ούτε το ερχόμενο Σαββατοκύριακο και θα δώσει τον τελευταίο αγώνα του στις 23 Απριλίου, στο Σουφλί. Με το συγκεκριμένο μάλιστα παιχνίδι θα πέσει η αυλαία του πρωταθλήματος.
Tην μαθηματική άνοδό της πανηγύρισε στην Θεσσαλονίκη η Ασπίδα Ξάνθης αφού επικράτησε της Αρετσού με 80-87, την ίδια στιγμή που η Γέφυρα νίκησε τους Ικάρους Σερρών με 94-86.
Την ίδια ώρα να σημειώσουμε ότι πολύ σημαντική ήταν η νίκη που πέτυχε η Αγία Βαρβάρα για την 24η αγωνιστική του 4ου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, στο εκτός έδρας παιχνίδι που έδωσε στην έδρα του ΒΑΟ με σκορ (69-76). Ωστόσο η ομάδα του Γυμναστικού Συλλόγλου Ελευθερούπολης δεν τα κατάφερε και στο κλειστό γυμναστήριο των Ποταμουσίων, που αποδείχθηκε “αφιλόξενο” έχασε από την ΧΑΝΘ με (67-83).
Με τη διεξαγωγή της 29ης αγωνιστικής δόθηκε συνέχεια το Σαββατοκύριακο (9-10/4) στο πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Καβάλας, ένα πρωτάθλημα το οποίο βρίσκεται στην κορύφωση του αφού τίποτε δεν έχει ξεκαθαρίσει σχετικά με την υπόθεση του τίτλου, αφού η κατάσταση στο ρετιρέ του βαθμολογικού πίνακα παρέμεινε αμετάβλητη, μετά τις νίκες που πέτυχαν οι δύο πρωτοπόροι.
Μάλιστα μετά τη νίκη τόσο του Αετού Ορφανού (3-0) σε βάρος της ΑΕΚ Καβάλας όσο και του Ηρακλή Καβάλας με (1-3) στα Λιμενάρια σε βάρος της Αναγέννησης, η μεγάλη ώρα για τις ομάδες του Παντελή Στυλιανού και του Στέλιο Ιγνατιάδη είναι κοντά. Και αυτό γιατί όλα στην υπόθεση διεκδίκησης της πρώτης θέσης και της συμμετοχής στους αγώνες μπαράζ για την άνοδο στη Γ’ Εθνική, θα κριθούν το ερχόμενο Σάββατο στο μεγάλο μεταξύ τους ντέρμπι, που θα διεξαχθεί στο “Βερούλειο” στάδιο.
Σαν “σίφουνας’ πέρασε ο Α.Ο.Κ. από την Πτολεμαϊδα και μετά από εντυπωσιακή εμφάνιση που πραγματοποίησε στο β’ μέρος επέστρεψε στις νίκες σε βάρος του Εορδαϊκού με σκορ (0-3). Μία νίκη δικαιότατη για την ομάδα του Γιάννη Ταουσιάνη με τον ίδιο μετά το τέλος του αγώνα να μοιράζει συγχαρητήρια στους παίκτες του για την επιβλητική τους προσπάθεια και να ευχαριστεί παράλληλα τους καβαλιώτες φιλάθλους που βρέθηκαν δίπλα στην ομάδα και βοήθησαν για την κατάκτηση της νίκης.
Με νίκες συνέχισαν σήμερα Κυριακή (10/4) για την 30η αγωνιστική στο 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, Α.Ο.Κ. και Νέστος Χρυσούπολης που επέστρεψαν στα “τρίποντα” με το ίδιο σκορ.
Στην Χρυσούπολη στην αναμέτρηση του Νέστου με τον Απόλλων Καλαμαριάς είχαμε την ανατροπή και τη νίκη των γηπεδούχων με σκορ (2-1). Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να παραβιάσουν την εστία των γηπεδούχων στο 16′ με σκόρερ τον Μάντζιο στο ενώ η ισοφάριση για την ομάδα του Σάκη Παπαβασιλείου ήρθε στο 51′ με την κεφαλιά του Αντώνη Ζγκούρι ο οποίος έγραψε το (1-1) ενώ στο 72′ ο Δεσύλλας με απευθείας κτύπημα φάουλ έδωσε το προβάδισμα στο Νέστο και έγραψε το (2-1). Στην Πτολεμαΐδα , ο τοπικός Εορδαϊκός και ο Α.Ο.Κ. πέρασε “σαν σίφουνας” και επέστρεψε στα νικηφόρα αποτελέσματα με το εντυπωσιακό (0-3) ενώ το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος είχε ρεπό.


