Την πρώτη νίκη της και μάλιστα πολύ σημαντική, πανηγύρισε η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Α.Ο.Κ. στο περιφερειακό πρωτάθλημα. Στην πρεμιέρα της διοργάνωσης και ειδικότερα το προηγούμενο Σάββατο (24/10) στο κλειστό της Καλαμίτσας “Αλεξάνδρα Δήμογλου” επικράτησε στο τάι μπρέικ του ΓΣ Δράμας και κατέκτησε τους 2 βαθμούς. Στον αντίποδα, ο ΑΟ Αμυγδαλεώνα έχασε με 2-3 σετ από τον Ερμογένη Ξάνθης. Οι δύο ομάδες του νομού θα αναμετρηθούν το ερχόμενο Σάββατο στην Καλαμίτσα.

Δυτικός Όμιλος

1η αγωνιστική

ΑΟ Αμυγδαλεώνα-Ερμογένης Ξάνθης 2-3

ΑΕ Κομοτηνής-Ερμής Δράμας 3-0

ΑΟ Καβάλας-ΓΣ Δράμας 3-2

Βαθμολογία

1 ΑΕ Κομοτηνής

3

1-0

3-0

2 ΑΟ Καβάλας

2

1-0

3-2

3 Ερμογένης Ξάνθης

2

1-0

3-2

4 ΑΟ Αμυγδαλεώνα

1

0-1

2-3

5 ΓΣ Δράμας

1

0-1

2-3

6 Ερμής Δράμας

0

0-1

0-3

Επόμενη αγωνιστική

31/10 (7.30μμ): ΑΟ Καβάλας-ΑΟ Αμυγδαλεώνα

1/11 (6μμ): Ερμογένης Ξάνθης-ΑΕ Κομοτηνής

31/10 (5μμ): ΓΣ Δράμας-Ερμής Δράμας

Ανατολικός Όμιλος

1η αγωνιστική

Φοίνικας Αλεξανδρούπολης-ΑΟ Ορεστιάδας 3-0

Άθλος Ορεστιάδας-Έβρος Σουφλίου 3-2

Θύελλα Φερρών-Αμαζόνες Μαΐστρου 2-3

Ρεπό: Νέα Βύσσα

Βαθμολογία

1 Φοίνικας Αλεξ/πολης

3

1-0

3-0

2 Αμαζόνες Μαΐστρου

2

1-0

3-2

3 Άθλος Ορεστιάδας

2

1-0

3-2

4 Έβρος Σουφλίου

1

0-1

2-3

5 Θύελλα Φερρών

1

0-1

2-3

6 Νέα Βύσσα

0

0-0

0-0

7 ΑΟ Ορεστιάδας

0

0-1

0-3

Επόμενη αγωνιστική

1/11 (6μμ): Νέα Βύσσα-Φοίνικας Αλεξανδρούπολης

31/10 (5μμ): Έβρος Σουφλίου-ΑΟ Ορεστιάδας

1/11 (7μμ): Άθλος Ορεστιάδας-Θύελλα Φερρών

Ρεπό: Αμαζόνες Μαΐστρου

Comments are closed.