Archive for May 2015

Μετά την εντυπωσιακή φιέστα του προηγούμενου Σαββάτου (2/3) στο κλειστό «Αλεξάνδρα Δήμογλου», ήρθε η ώρα για τις βραβεύσεις για την μεγάλη πρωταθλήτρια ομάδα της Α2 κατηγορίας, την Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας. Την αρχή έκανε ο Δήμος Καβάλας το απόγευμα της προηγούμενης Δευτέρας (4/5), στην προγραμματισμένη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και ακολούθησαν σήμερα Τρίτη (5/5) το πρωί, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας.

 

Οι οποίες να τονίσουμε ότι δια των επικεφαλής τους, Γεώργιου Παυλίδη και Θεόδωρου Μαρκόπουλου αντίστοιχα απένειμαν αναμνηστικό κύπελλο και μετάλλια, στον πρόεδρο των πρωταθλητών της Α2, Κώστα Παπακωνσταντίνου, στον προπονητή της ομάδας, Γιάννη Τζήμα, στον τιμ μάνατζερ, Νίκο Πενταζίδη, καθώς και τους παίκτες Σωτήρη Καραποστόλου, Βασίλη Αγγελακόπουλο και Βαγγέλη Καράμπουλα.

Με μια ιδιαίτερα όμορφη ανάβαση στο Φαλακρό, ξεκίνησε το καλοκαιρινό του πρόγραμμα ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καβάλας, την προηγούμενη Κυριακή (3/5). Να σημειωθεί το γεγονός ότι οι έντεκα ορειβάτες απόλαυσαν το τοπίο με τις εντυπωσιακές ορθοπλαγιές και αποζημιώθηκαν με την καταπληκτική θέα των γύρω βουνών και με την καθαρότητα του ορίζοντα όπως αναδεικνύονταν από τις καλές καιρικές συνθήκες και τον λαμπερό ήλιο.

 

Η πορεία ξεκίνησε από το χωριό των Πύργων και διήρκεσε συνολικά 9 ώρες. Στην επιστροφή, μία ομάδα 6 ορειβατών επέλεξε την κατάβαση μέσα από το εντυπωσιακό φαράγγι της Νάκβιτσας που τα τοιχώματά του υψώνονται κάθετα, αφήνοντας σε πολλά σημεία στενά περάσματα πλάτους τριών έως πέντε μέτρων.

Με ανάμικτα συναισθήματα επέστρεψε το βράδυ της Κυριακής (3/5) από το Σουφλί στην Καβάλα, η αποστολή του Α.Ο.Κ. και αυτό γιατί ο τραυματισμός του Χάρη Παππά που υπέστη εξάρθρωση αγκώνα επισκίασε αναμφισβήτητα την σπουδαία νίκη της ομάδας του Κώστα Ανυφαντάκη με σκορ (1-3) σε βάρος του τοπικού Έβρου.

 

Είναι γνωστό ότι ο Χάρης Παππάς που μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου, λίγα λεπτά μετά την έναρξη του αγώνα, λόγω του τραυματισμού του, συνοδευμένος από τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Σίμο Ανθουλάκη, υποβλήθηκε σε ακτινογραφία και εκεί διαπιστώθηκε ότι ο μέσο επιθετικός των «Αργοναυτών» υπέστη εξάρθρωση αγκώνα και κατά συνέπεια χάνει το υπόλοιπο του πρωταθλήματος και δεν θα αγωνιστεί στο εκτός έδρας παιχνίδι στην έδρα του Άρη Θεσσαλονίκης.

Σημαντικοί αγώνες έγιναν μέσα στο Σαββατοκύριακο (2-3/5) για τα πρωταθλήματα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών σωματείων Καβάλας, τα οποία έχουν μπει στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση τους.

Δικαιολογημένα μάλιστα το ενδιαφέρον ήταν στραμμένο στους δύο ομίλους των γκρουπ υποβιβασμού της League με τη διεξαγωγή της 6ης αγωνιστικής. Για τον 1ο όμιλο σε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι oΑπόλλων Χρυσοχωρίου πήρε την πολύτιμη νίκη σε βάρος του Θεαγένη με σκορ (2-1) ενώ στο γήπεδο του «Κωτσάλου» ο ΠΑΟΚ Καβάλας, νίκησε τον  Ναζιανζό Νέας Καρβάλης με σκορ (1-0). Σε ότι έχει να κάνει με τον 2ο όμιλο ο Α.Σ. Παγγαίο, στο γήπεδο του γνώρισε βαριά ήττα από τον Κεραυνός Κρηνίδων με σκορ (1-5, ενώ η Ν. Πέραμος, έχασε στο γήπεδο της από τον Ν. Ηρακλή Μυρτοφύτου με σκορ (0-2)

Παιχνίδια με πολύ μεγάλο βαθμολογικό ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκαν για την 28ης αγωνιστική για τον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής κατηγορίας και ο Α.Ο.Κ. στο Σουφλί με αντίπαλο το τοπικό Σουφλί πήρε τη νίκη με σκορ (1-3) αλλά έχασε τον Χάρη Παππά που υπέστη εξάρθρωση αγκώνα..

 

Στο γήπεδο του Κοκκινοχώματος η ομάδα του Δημήτρη Μαγκαφίνη επιβλήθηκε με το εντυπωσιακό σκορ (5-2) επί του Εθνικού Ν. Αγιονερίου και έκανε σημαντικό βήμα σωτηρίας ενώ στο γήπεδο του Ακροποτάμου, ο τοπικός Άρης προηγήθηκε ναι μεν πολύ νωρίς στο σκορ με γκολ του Παπαδόπουλου (0-1) αλλά η Δόξα Δράμας ισοφάρισε στο 32 με γκολ του Δούμπλατζη που έγραψε το τελικό (1-1). Τέλος ο Ορφέας Ελευθερούπολης γνώρισε την ήττα με σκορ (2-0) στην Θύελλα Φιλώτα.