Archive for May 2015
Το αποχαιρετιστήριο δείπνο της φετινής σεζόν παρέθεσε η διοίκηση της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας προς τους καλαθοσφαιριστές της ομάδας το βράδυ της Τρίτης (5/5) στην ταβέρνα «Κυρά Βαγγελιώ», σε μία ζεστή, χαλαρή και άκρως οικογενειακή ατμόσφαιρα, παρέα με την…κούπα της Πρωταθλήτριας ομάδας της Α2 κατηγορίας για την αγωνιστική περίοδο 2014-15.
Παρουσία του προέδρου της ομάδας, Κώστα Παπακωνσταντίνου, αλλά και ολόκληρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ομάδας, οι παίκτες και το προπονητικό τήμ θυμήθηκαν στιγμές και ιστορίες της ιδιαίτερα πετυχημένης χρονιάς που πέρασαν. Από πλευράς της διοίκησης παρέστησαν, ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας, Βαγγέλης Παππάς, καθώς και τα μέλη: Γιώργος Τσοκτουρίδης, Νίκος Κακουλίδης, Βασίλης Μακρής, Νίκος Φιλόγλου και Θέμης Τεμεκονίδης.
Σημαντικές αναμετρήσεις έγιναν στους δύο ομίλους της Α’ κατηγορίας, στα γκρουπ ανόδου για την 8η αγωνιστική, με την ομάδα του Βύρωνα Καβάλας να πανηγυρίζει την άνοδο της, στηνLeague, μετά την σπουδαία νίκη που πέτυχε στο «Βερούλειο» επί του Ν. Μ.Α. Ορφανίου με σκορ (1-0).
Σε ότι έχει να κάνει με τον 1ο όμιλο οΑετός Ερατεινού που νίκησε με σκορ (2-1) τον Αίας Παναγίας πήρε προβάδισμα ανόδου και αισιοδοξεί για μία καλύτεροι συνέχεια.
Τα αποτελέσματα των αγώνων
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αγώνων στους δύο ομίλους της Α’ κατηγορίας, στα γκρουπ ανόδου για την 8η αγωνιστική ήταν τα εξής:
Την 5η θέση κατέκτησε ο αθλητής του ΑΣ ΤΑΕ ΚΒΟΝΤΟ Καβάλας, Παναγιώτης Συσούρκας κατά τη διάρκεια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, Εφήβων και Νεανίδων που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Χαλκίδα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο 2 και 3 Μαΐου.
Ο καβαλιώτης αθλητής ηττήθηκε στον 4ο αγώνα που έδωσε αλλά εκείνο το οποίο θα πρέπει να σημειώσουμε είναι το γεγονός ότι η κατάκτηση της 5ης θέσης, αποτελεί μεγάλη επιτυχία, αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της Χαλκίδας έλαβαν μέρος περισσότεροι από 530 αθλητές και αθλήτριες από 130 συλλόγους ολόκληρης της χώρας.
Στους ρυθμούς του μεγάλου ντέρμπι της Θεσσαλονίκης την ερχόμενη Κυριακή (10/5), για την 29η αγωνιστική του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής με τον Άρη, ζούνε και αναπνέουν όλοι όσοι βρίσκονται εντός των αποδυτηρίων του Α.Ο.Κ. τις τελευταίες ημέρες.
Πρόκειται για το ντέρμπι της χρονιάς για τους «Αργοναύτες» οι οποίοι θέλουν να εξαντλήσουν μέχρι το τέλος όσα περιθώρια υπάρχουν και στο συγκεκριμένο παιχνίδι θα «παίξουν τα ρέστα τους». Και για το λόγο αυτό η νίκη μέσα στο «Κλεάνθης Βικελίδης» που είναι ένας στόχος εφικτός, μπορεί εκ νέου να βάλει το συγκρότημα του Κώστα Ανυφαντάκη σε τροχιά τίτλου. Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Πανσερραϊκός που σίγουρα θα έχει δύσκολο έργο στην έδρα του Εθνικού Νέου Αγιονερίου και μάλλον θα τα βρει σκούρα, σε περίπτωση ήττας και σε συνδυασμό με νίκη του Α.Ο.Κ. στο «Κλεάνθης Βικελίδης», θα δημιουργήσει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα ανατροπές.




