Archive for July 2013
Λίγες μέρες ακόμη αναμένεται να καθυστερήσει η δημοσιοποίηση της προκήρυξης του νέου πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, καθώς πρέπει να εγκριθεί στην τελική της μορφή από το συμβούλιο της ΕΠΟ. Μάλιστα να σημειωθεί ότι στην ερχόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας που έχει οριστεί να πραγματοποιηθεί το Σάββατο (13/7), μια ημέρα πριν από την κρίσιμη έκτακτη Γενική Συνέλευση της (με θέμα την αποβολή από τις τάξεις της των Ενώσεων, Ηρακλείου και Κιλκίς, που έχουν προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια κατά της διοίκησης Γ. Σαρρή).
Με τον τίτλο: «Ιστιοπλοΐα: Αιχμή του δόρατος της πόλης ή απόκληρος;;;;;;;;;;» ο Αντιπρόεδρος και έφορος αγωνιστικής ιστιοπλοΐας του Ναυτικού Ομίλου Καβάλας Βασίλειος Πηγαδάς στην ιστοσελίδα του Ν.Ο.Κ. καταθέτει τις προσωπικές του εκτιμήσεις και απόψεις σχετικά με την πώληση από το ελληνικό δημόσιο, λωρίδα γης εκτάσεως 8.206 τετραγωνικά μέτρα μεταξύ του παλαιού και του νέου αιγιαλού μεταξύ του ξενοδοχείου «Lucy» στην Καβάλα. Μάλιστα όπως σημειώνει ο Βασίλης Πηγαδάς στην ανοιχτή επιστολή του, το συγκεκριμένο τμήμα είναι χαρακτηρισμένο στο ρυθμιστικό της πόλης της Καβάλας, ως «ναυταθλητικές εγκαταστάσεις».
Η ανοιχτή επιστολή του Βασίλη Πηγαδά
Ένα χρόνο ζωής συμπλήρωσε πρόσφατα η Λέσχη Φιλάθλων Γυναικών Καβάλας και σίγουρα σ’ αυτό το χρονικό διάστημα έχει να επιδείξει σημαντικές πρωτοβουλίες σε όλους τους τομείς, σε όλες τις κατευθύνσεις. Μάλιστα οι πρωτοβουλίες αυτές στο χρονικό διάστημα του ενός έτους που λειτουργεί η Λέσχη Φιλάθλων Γυναικών Καβάλας έχουν σημαντικό και ιδιαίτερα κοινωνικό χαρακτήρα. Δραστηριότητες οι οποίες έγιναν γνωστές από το Διοικητικό Συμβούλιο της Λέσχης Φιλάθλων Γυναικών Καβάλας, μέσω σχετικού δελτίου τύπου, στο πλαίσιο της ενημέρωσης της φίλαθλης κοινής γνώμης.
Το δελτίο τύπου
Αναλογικά με τα δεδομένα της αποστολής τα ελληνικά χρώματα δεν επέστρεψαν με αρνητικά συναισθήματα από το Βαλκανικό πρωτάθλημα νέων της Σερβίας. Ο Γιώργος Χριστοφοράκης και ο Γιάννης Σταύρου τόνισαν απόψε ότι οι ομάδες σε παίδες και νεάνιδες άφησαν καλά δείγματα γραφής στην Κικίντα και θα μπορούσαν κάλλιστα να βρεθούν σε υψηλότερες θέσεις είτε στα ατομικά είτε στα ομαδικά αγωνίσματα. Οι δύο σωματειακοί προπονητές, που ήταν υπεύθυνοι για τα συγκροτήματα των παίδων και των νεανίδων αντίστοιχα, παραδέχτηκαν μεν ότι πικράθηκαν που δεν ήρθαν καλύτερα πλασαρίσματα ή ακόμα και κάποια μετάλλια, όμως επισήμαναν ότι έμειναν απολύτως ευχαριστημένοι από την προσπάθεια των παιδιών κι εξέφρασαν αισιοδοξία για το μέλλον. Η Καβάλα είχε την τιμή να δει δυο αθλήτριές της, τον προπονητή της και τον πρόεδρό της στην αποστολή της Εθνικής μας ομάδας.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο (6-7/7) διεξήχθη στο Κλειστό Κολυμβητήριο της πόλης μας το Θερινό Πρωτάθλημα Κολύμβησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης 9-12 ετών. Ο Ν.Ο. Καβάλας συμμετείχε με 21 αθλητές και αθλήτριες αποκομίζοντας 21 μετάλλια. Όλα τα παιδιά αγωνίσθηκαν με ενθουσιασμό , προσπαθώντας να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό την μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση της κατηγορίας που αγωνίζονται, δίνοντας ικανοποίηση στους γονείς και τον προπονητή τους και κάνοντας υπερήφανο τον Όμιλo για τις επιτυχίες τους.
Αναλυτικά οι αθλητές και οι αθλήτριες που συμμετείχαν και οι επιτυχίες τους:
Μελίνα Κεμενεκίδου: 1η 50μ. πρόσθιο, 1η 100μ. πρόσθιο, 1η 200μ. πρόσθιο








