Archive for December 2012

 

Δεν ανέδειξε τελικά νικητή η πρώτη αναμέτρηση των δύο ημιτελικών αγώνων του κυπέλλου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας την Τετάρτη (5/12) και στο γήπεδο του Ακροποτάμου ο τοπικός Άρης και ο Ορφέας Ελευθερούπολης αναδείχθηκαν ισόπαλοι (0-0) και ταυτόχρονα άφησαν ανοιχτούς λογαριασμούς για τον επαναληπτικό αγώνα. Το γεγονός μάλιστα ότι κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης επικρατούσαν δυσμενείς καιρικές συνθήκες και η έντονη βροχόπτωση δημιούργησε πολλά προβλήματα στον αγωνιστικό χώρο σίγουρα είχε ανασταλτικό χαρακτήρα στο να παιχτεί καλό ποδόσφαιρο από πλευράς και των δύο αντιπάλων.

 

 

Μετά τη νίκη στη Δράμα, επί του ΚΑΟΔ με σκορ (72-73), η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας συνέχισε με νίκη και στη Βαλκανική Λίγκα, νικώντας με σκορ (87-77), το απόγευμα της Τετάρτης (5/12) στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου», την Κ.Κ. Κοzuv. Μάλιστα να σημειωθεί το γεγονός ότι η ομάδα της Ένωσης Καλαθοσφαίρισης Καβάλας δεν έφτασε μόνο στο νικηφόρο αποτέλεσμα απέναντι στο σκοπιανό σύλλογο αλλά το σημαντικό ήταν ότι κάλυψε τη διαφορά της ήττας της με πέντε πόντους, που γνώρισε στην έδρα της K.K. Kozuv.

 

 

Διενεργήθηκε στα γραφεία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας η κλήρωση των ζευγαριών για την 1η φάση του Κυπέλλου Ομάδων Γυναικείου Ποδοσφαίρου περιόδου 2012-2013. Πρόκειται για νεοσύστατο θεσμό στον οποίο συμμετέχουν τα σωματεία της Α’ και Β’ Εθνικής κατηγορίας γυναικών. Η γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα της Καβάλας ’86 κληρώθηκε να αγωνιστεί στην Καλαμαριά της Θεσσαλονίκης κόντρα στο αντίστοιχο συγκρότημα του Μέντεκα, μίας ομάδας η οποία αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής κατηγορίας. Η συγκεκριμένη αναμέτρηση όπως και τα υπόλοιπα ζευγάρια θα αγωνιστούν την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου και σίγουρα στόχος της γυναικείας ποδοσφαιρικής ομάδας του Σούλη Ρουμελιώτη είναι η νίκη-πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.

 

Στο Κλειστό Κολυμβητήριο της Καβάλας πραγματοποιήθηκε η 1η Ημερίδα Ορίων για την πρόκριση κολυμβητών και κολυμβητριών της αγωνιστικής ομάδας στο Χειμερινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κατηγοριών. Ο Ν.Ο. Καβάλας συμμετείχε με 13 αθλητές και αθλήτριες εκ των οποίων οι 6 έπιασαν τα όρια. Αναλυτικά οι αθλητές και οι αθλήτριες  που συμμετείχαν ήταν οι εξής:

 

Δήμητρα Αργυρίου, Μαριάννα Σιδηροπούλου, Παύλος Κοθωνίδης, Βασίλης Χατζησυμεών, Ιωάννης Ξυνίδης, Ελευθερία Φιλανδριανού, Αφροδίτη Φουρλακίδου, Δημήτριος Λαζαρίδης, Σαμπρίνα Στίλο, Μάνια Σταυρίδου, Νικόλαος Λαζαρίδης, Κωνσταντίνος Θεοχαρίδης, Συμεών Γαλακτίδης.

 

Το φθινοπωρινό πρόγραμμα αγώνων του τμήματος Αγωνιστικής Ιστιοπλοΐας περιελάμβανε την συμμετοχή του ομίλου σε τέσσερεις διοργανώσεις που διοργανώθηκαν στην Βόρειο Ελλάδα. Παρά την οικονομική κρίση οι γονείς των αθλητών και ο όμιλος προσπάθησαν στο πνεύμα του δυνατού να δώσουν στους αθλητές την δυνατότητα να συμμετάσχουν σε ικανοποιητικό αριθμό αγώνων, ώστε να βελτιωθούν αγωνιστικά αλλά και να δεθούν σαν ομάδα.

 

«Κορνηλάκια 2012»