Archive for December 2012
Τον Παναθηναϊκό υποδέχεται στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας «Αλεξάνδρα Δήμογλου» την ερχόμενη Κυριακή (16/12) η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής ημέρας της Α1 κατηγορίας μπάσκετ ανδρών της χώρας μας και στόχος για το συγκρότημα του Άγγελου Κορωνιού είναι μία καλή εμφάνιση αφού η διαφορά δυναμικότητας μεταξύ των δύο ομάδων σίγουρα δεν αφήνει και πάρα πολλά περιθώρια στους γηπεδούχους με βάση τα προβλήματα που έχουν να σκέφτονται την κατάκτηση του ροζ φύλλου αγώνα.
Με την προγραμματισμένη πρωινή προπόνηση η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη (12/12) στις αθλητικές εγκαταστάσεις του σταδίου «Ανθή Καραγιάννη», ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της προετοιμασίας των «Αργοναυτών» για την αναμέτρηση του κυπέλλου αύριο Πέμπτη (13/12) στις 6.30 το απόγευμα, για τη γ΄ φάση του κυπέλλου Ελλάδος. Πρόκειται για την πρώτη εκ των δύο αναμετρήσεων που θα διεξαχθούν μεταξύ της Καβάλας και της ΑΕΚ και σίγουρα στόχος για την Ελαφρά Ταξιαρχία του Βορρά είναι αφενός το να μη δεχτεί γκολ αφετέρου το να αποσπάσει εκείνο το αποτέλεσμα το οποίο θα της δώσει τη δυνατότητα να δει με πιο αισιόδοξο μάτι τον επαναληπτικό αγώνα.
Δύο νίκες και μία ήττα ήταν ο απολογισμός για τους τρεις εκπροσώπους του Καβαλιώτικου ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής ημέρας για τον 1ο όμιλο της Δ΄ Εθνικής κατηγορίας αφού τόσο ο Ορφέας Ελευθερούπολης, όσο και το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος κατάφεραν να πάρουν σημαντικά «τρίποντα», σε αντίθεση με το συγκρότημα του Άρη Ακροποτάμου που γνώρισε την ήττα. Ειδικότερα ο Ορφέας Ελευθερούπολης πήρε σπουδαίο «τρίποντο» στην έδρα του Ολυμπιακού Ροδόπολης με (1-2) και παρέμεινε στην 1η θέση του βαθμολογικού πίνακα ενώ η ομάδα του Γιώργου Στρατηλάτη εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον παράγοντα έδρα και νίκησε τον ΠΑΟ Κοσμίου με σκορ (3-1). Αντίθετα το συγκρότημα του Άρη Ακροποτάμου δεν τα κατάφερε και γνώρισε την ήττα στη Νέα Ζίχνη από τον τοπικό Μέγα Αλέξανδρο με σκορ (1-0).
Με την προγραμματισμένη απογευματινή προπόνηση η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη (11/12) στο βοηθητικό γήπεδο του σταδίου «Ανθή Καραγιάννη» δόθηκε συνέχεια στο πρόγραμμα της προετοιμασίας των «Αργοναυτών» για τον πρώτο αγώνα της γ΄ φάσης του κυπέλλου Ελλάδος, κόντρα στην ΑΕΚ την Πέμπτη (13/12). Μία αναμέτρηση η οποία προγραμματίστηκε να ξεκινήσει στις 6.30 το απόγευμα αλλά το σίγουρο είναι ότι ο προπονητής της Καβάλας Νίκος Παπαδόπουλος «πονοκεφαλιάζει» από τα προβλήματα τραυματισμών ποδοσφαιριστών του Α.Ο.Κ..
Αποδεκατισμένη ταξίδεψε για το Βελιγράδι λόγω των πολλών προβλημάτων η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας για να αντιμετωπίσει αύριο Τετάρτη (12/12) στις 6 το απόγευμα για να αντιμετωπίσει την ομάδα ΟΚΚ Βελιγραδίου στο πλαίσιο των αγωνιστικών υποχρεώσεών της για τη Βαλκανική Λίγκα. Ο «ιός» των προβλημάτων άγγιξε και τον προπονητή της ομάδας Άγγελο Κορωνιό ο οποίος δεν ταξίδεψε για την πόλη του Βελιγραδίου λόγω του ότι τις τελευταίες ημέρες είναι άρρωστος.







