Το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ) ολοκλήρωσε την εξέταση των φακέλων των ομάδων της Super League 2, ανακοινώνοντας τις επίσημες αποφάσεις του, ένα μήνα μετά την αντίστοιχη διαδικασία που αφορούσε τις ΠΑΕ της μεγάλης κατηγορίας, μεταξύ των οποίων να τονίσουμε ότι είναι και ο Νέστος Χρυσούπολης.

 

Πανιώνιος και Αναγέννηση Καρδίτσας πήραν άδεια για Super League, παρότι τη νέα σεζόν θα αγωνίζονται στη δεύτερη κατηγορία. Επιπλέον, άδεια Super League 2 πήραν η Νίκη, η Μαρκό, ο Νέστος Χρυσούπολης, η Athens Kalltihea, η Ελλάς Σύρου, όπως και τα Χανιά που υποβιβάστηκαν στη Γ’ Εθνική.

 

Αναλυτικά:

-«Χορηγεί την άδεια για την εγχώρια διοργάνωση Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027 στις ΠΑΕ:

Ένα άκρως απαιτητικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία για την Γυμναστική Αθλητική Ακαδημία Παγγαίου, όπως σημειώνεται στο σχετικό δελτίο τύπου που έδωσε ο σύλλογος στη δημοσιότητα.

 

-«Μετά την μεγάλη διάκριση του Σαββάτου όπου η ομάδα των Παγκορασίδων Α κατέκτησε την δεύτερη θέση στο ομαδικό την Κυριακή η αθλήτρια μας Παπαζουδη Ευαγγελία αγωνίστηκε στην κατηγορία Παγκορασίδων Β και ήταν εντυπωσιακή!!! Ολοκλήρωσε τον αγώνα της με σταθερότητα στις εκτελέσεις της και αυτό φάνηκε και στις βαθμολογίες της καθώς ήταν σχεδόν 1.500 βαθμό πάνω σε σχέση με τον πρώτο αγώνα!

Στον Πανθρακικό μετά από μια δεκαετία επιστρεφει ο καβαλιώτης Αντώνης Λαδάκης, έτοιμος να αναλάβει το πόστο του αθλητικού διευθυντή αφού δεν προχώρησε η περίπτωση του Μακη Μπαξεβανιδη.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του monobala.gr, ο Αντώνης Λαδάκης θα καλύψει το κενό του Χρήστου Γκράνα, αφού φαίνεται πως υπάρχει προφορική συμφωνία και άμεσα αναμένονται ανακοινώσεις, όπως όλα δείχνουν, για να αναλάβει ενεργό ρόλο σε οργάνωση, λειτουργία, καθημερινότητα και γενικότερο σχεδιασμό ενόψει επιστροφής στη Super League 2.

Μία ακόμη διεθνή πρόκληση στην πολλά υποσχόμενη πορεία του ετοιμάζεται να ζήσει ο Γιάννης Κασιμίδης του ΝΟΘΑΚ, ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στην ελληνική αποστολή για το Μεσογειακό Κύπελλο Κολύμβησης (Mediterranean Swimming Cup 2026) της COMEN, που θα διεξαχθεί στο Νόβισαντ της Σερβίας από τις 19 έως τις 21 Ιουνίου.

 

Ο νεαρός αθλητής γεννήθηκε στην Καβάλα στις 25 Ιουνίου 2011 και βρίσκεται στις πισίνες από πολύ μικρή ηλικία. Από τα πέντε του χρόνια ανήκει στην οικογένεια του ΝΟΘΑΚ, έχοντας διαγράψει μια σταθερά ανοδική πορεία υπό την καθοδήγηση των προπονητών Νίκου Γκέκα και Ισιγόνης Βαλσαμίδου.

Ο αρχηγός του Α,Ο,Κ. Βασίλης Γαβριηλίδης, είπε αντίο στους «Αργοναύτες» αλλάζει ποδοσφαιρική στέγη και θα συνεχίσει τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζεται στον Μέγα Αετό Ορφανού, όπως επίσημα ανακοινώθηκε, με το σχετικό δελτίο τύπου το οποίο είδε το φως της δημοσιότητας.

 

Να τονίσουμε ότι ο 33χρονος αμυντικός χαφ πρόσφερε πτα μέγιστα πολλά χρόνια στους «Αργοναύτες», με ηγετικό ρόλο σε Super League 2 και στη Γ’ Εθνική σε σχεδόν 7 χρόνια συνολικά και συνολικά τέσσερις θητείες.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση από τον Μέγα Αετό Ορφανού για τον Βασίλη Γαβριηλίδη, έχει ως εξής:

«ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ…