Σε νέα διοικητική εποχή, με υψηλούς και νέους στόχους περνάει η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας η οποία αλλάζει σελίδα και ετοιμάζεται να επιστρέψει δυναμικά στα μπασκετικά δρώμενα του Νομού Καβάλας και όχι μόνο.
Ειδικότερα να τονίσουμε ότι νέος πρόεδρος του συλλόγου αναλαμβάνει ο Ευάγγελος Χατζημόσχου, με βασικό στόχο την επανεκκίνηση της Καβάλα BC και τη σταδιακή επιστροφή της έπειτα από τα χρόνια αδράνειας.
Παράλληλα, στα πλάνα της νέας διοίκησης βρίσκεται η μετατροπή του συλλόγου σε πολυαθλητικό οργανισμό, με την ένταξη νέων τμημάτων στην αθλητική του οικογένεια.
Η Ε.Π.Σ. Καβάλας στο δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα, ανακοίνωσε την ημερομηνία και την ώρα της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της, η οποία μάλιστα αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρων.
Ειδικότερα να σημειωθεί ότι η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ε.Π.Σ. Καβάλας θα διεξαχθεί στο χώρο γραφείων του Ενωσιακού Γηπέδου Αμισιανά Καβάλας το Σάββατο 20 Ιουνίου και το δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα αναφέρει τα εξής:
-«Το Δ.Σ. της Ε.Π.Σ. Καβάλας προσκαλεί όλα τα σωματεία μέλη της Ένωσης σε Τακτική Γενική Συνέλευση στο χώρο γραφείων του Ενωσιακού Γηπέδου της Ε.Π.Σ. Καβάλας, Αμισιανά Καβάλας, στις 20-06-2026, ημέρα Σάββατο και ώρα 10.00, με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:
Οριστικά σε νέα εποχή θα περάσει ο Ερασιτέχνης Α.Ο Καβάλα, καθώς επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που ήθελαν τον επί οκτώ συναπτά έτη πρόεδρο του συλλόγου, Αντώνη Αντωνίου, να μην θέτει εκ νέου υποψηφιότητα στις επικείμενες εκλογές.
Στην τοποθέτησή του που έδωσε στη δημοσιότητα, ο κ. Αντωνίου αναφέρθηκε στα οκτώ χρόνια της θητείας του, κάνοντας λόγο για μια περίοδο γεμάτη προκλήσεις, δύσκολες αποφάσεις, αλλά και σημαντικές στιγμές για τον σύλλογο.
Τέλος, ευχαρίστησε τα μέλη των διοικήσεων, προπονητές, αθλητές, γονείς, χορηγούς και όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στον σύλλογο αυτά τα χρόνια, ξεκαθαρίζοντας πως μπορεί να αποχωρεί από την προεδρία, ωστόσο θα παραμείνει ενεργό μέλος της «οικογένειας» του Α.Ο.Κ..
Με τη συμμετοχή 3 ομάδων από το νομό Καβάλας και με πολλές αλλαγές θα διεξαχθεί το νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής καθώς θα γίνει σε δέκα ομίλους έως 12 ομάδω εμώ η Εκτελεστική Επιτροπή της Ομοσπονδίας προσανατολίζεται στο να στηθεί η σέντρα το σαββατοκύριακο 26-27 Σεπτεμβρίου.
Ο σχεδιασμός στον Άρη Πηγών είναι ήδη σε εξέλιξη με βασικό στόχο όπως όλα δείχνουν τον πρωταθλητισμό στο νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Καβάλας.
Να τινίσισουμε ότι βασικό μέλημα της διοίκησης αποτέλεσε η διατήρηση της σταθερότητας στην τεχνική ηγεσία, με τον Νίκο Μπαχαρίδη να παραμένει στον πάγκο του Άρη Πηγών και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Παράλληλα να θυμίσουμε πως ο Άρης Πηγών προχώρησε και στις πρώτες ανανεώσεις ποδοσφαιριστών, διατηρώντας στο ρόστερ δύο βασικά στελέχη της αμυντικής του γραμμής. Ο λόγος για τους Τάσο Φραγκούλη και Βασίλη Κουτσούμπα, οι οποίοι θα συνεχίσουν να φορούν τη φανέλα του Άρη Πηγών και τη νέα αγωνιστική περίοδο.


