
Οι Πάνθηρες Καβάλας όπως επίσημα αμακοινώθηκε από την ΕΟΚ θα είναι τελικά η ομάδα που θα αγωνιστεί στην Women Basketball League 1 την αγωνιστική περίοδο 2026-27 μέσα από την διαδικασία ειδικής αδειοδότησης.
Μάλιστα να τονίσουμε το γεγονός ότι οι Πάνθηρες πήραν την wild card με βάση τα εγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και την τελική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής.
Αναλυτικά οι ομάδες που θα αγωνιστούν την σεζόν 2026-27 στην WBL1 είναι οι εξής:
Αθηναϊκός
Παναθηναϊκός
Ολυμπιακός
Αμύντας
Πρωτέας Βούλας
Παναθλητικός
ΠΑΟΚ
Άρης
ΠΑΣ Γιάννινα
Πανσερραικός
Κρόνος Αγίου Δημητρίου
Πάνθηρες Καβάλας


