Κάθε καλοκαίρι η ίδια μαστίχα και το ίδιο παραμύθι. Σταματήστε λοιπόν να γράφετε, για ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες που φημολογείται ότι δήθεν ενδιαφέρονται για τον Α.Ο.Κ. με έδρα τη Νότια ή Βόρεια Ελλάδα, το Ντουμπάι η το Μπάϊ Μπάϊ και ενδιαφέρονται για γενικότερες επενδύσεις, στην ευρύτερη περιοχή μας.

 

Δεν κουραστήκατε να παραμυθιάζετε τους καβαλιώτες φιλάθλους με τα ίδια και τα ίδια και βέβαια μία κοινωνία ολόκληρη που δεν τρώει κουτόχορτο. Πλέον πάτε στα χωριά σας να πουλήσετε τα Παραμυθιά σας αλλά και εκεί δεν ξέουμε αν σας παίρνει…. ΑΙΝΤΕ γιατί το κακό παράγινε με τους παπατζήδες… Σας μάθαμε πλέον.

 

Comments are closed.