Παραμένει ο Μάριος Τσέλλος στον ΓΣ Ελευθερούπολης και η σχετική ανακοίνωση τονίζει τα εξής:

 

-«Παραμένει ο Μάριος Τσέλλος

Ο Μάριος Τσέλλος συνεχίζει στο ρόστερ της ομάδας μας , για τη σεζόν 2025- 2026.

Πέρσι αγωνίστηκε στην Elite League με τον ΓΣΕ, προερχόμενος από τον ΟΦΗ.

Πριν τη σεζόν 2023-2024 είχε παίξει πάλι στον ΓΣΕ, αυτή τη φορά προερχόμενος από την ΕΚ Καβάλας.

Μάριε, καλή επιτυχία».

Comments are closed.