Άλλη μια μεταγραφή είχαμε για το Νέστο Χρυσούπολης ενόψει του νέου Πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής, καθώς ανακοίνωσε την απόκτηση του Λευτέρη Γκιώνη από τον Εθνικό Κεραμιδίου.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Νέστου Χρυσούπολης:

«Μπαίνει και αυτός στην οικογένεια του Νέστου μας. Σε καλωσορίζουμε Λευτέρη και σου ευχόμαστε μία υγιή ποδοσφαιρική χρονιά να έχεις με την ομάδα μας».

Comments are closed.