Archive for June 2026

Ο Σκακιστικός Όμιλος Καβάλας στηρίζοντας ακόμη μία χρονιά την πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου συμμετείχε στις εκδηλώσεις “ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ 2026” (ανοικτή αγορά έως τα μεσάνυχτα) διοργανώνοντας τουρνουά blitz στον Δημοτικό Κήπο.

 

Νικητής στον Α’ ‘Όμιλο ήταν ο Μιχάλης Καρακασίδης, με δεύτερη την Μάγδα Μιχαηλίδου και τρίτο τον Δημήτρη Ζησιάδη.
Πρώτη σκακίστρια ήταν η Δέσποινα Τζίμα, 1ος Κ16 ο Διονύσης Μερκουρόπουλος, 1ος Κ12 ο Γιάννης Τζούμας, 1η Κ16 η Μαρία Πετασάκη και 1η Κ12 η Μαρίνα Κιουρκτσίδου.

Στον Β’ ‘Όμιλο νικητής ήταν ο Λευτέρης Κελβερίδης, 2η η Ευλαλία Αντωνιάδου, 3ος ο Νικόλας Θεοδόσης και 1ο κορίτσι η Κατερίνα Σιναπλίδου.

Ο Θόδωρος Ρέμμος θα είναι σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας ο μοναδικός υποψήφιος για την προεδρεία του Ερασιτέχνη Α.Ο. Καβάλα στις επικείμενες εκλογές οι οποίες αναμένεται να πραγματοποιηθούν σύντομα.

 

Ο Θόδωρος Ρέμμος, με πλούσια εμπειρία στο αθλητικό κομμάτι θα είναι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μας και ο νέος πρόεδρος του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ. ο οποίος μάλιστα θα κληθεί με τους συνεργάτες του, να βρει τις λύσεις και τα άτομα που απαιτούνται για τρέξουν τον Α.Ο.Κ. στο πρωτάθλημα της νέας Γ’ Εθνικής περιόδου 2026-27.

Δημοσιεύθηκε και δόθηκε στη δημοσιότητα η προκήρυξη του πρωταθλήματος της νέας Γ’ Εθνικής 2026-27 μετά και τις λεπτομέρειες που συζητήθηκαν στην τελευταία συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής.

 

Η προθεσμία υποβολής δηλώσεων για τις 120 ομάδες που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη νέα Γ’ Εθνική είναι η Παρασκευή 3 Ιουλίου.

 

Συγκεκριμένα αναφέρεται στην προκήρυξη ότι: «Για την αγωνιστική περίοδο 2026 – 2027 καταληκτική ημερομηνία υποβολής των Δηλώσεων Συμμετοχής ορίζεται η Παρασκευή 03 Iουλίου 2026.

Να τονιστεί ότι σε περίπτωση που δεν έχουν τελεσιδικήσει δικαστικές εκκρεμότητες σωματείων έως την ως άνω προθεσμία, δύναται η Ε.Ε. / Ε.Π.Ο. να παρατείνει με απόφασή της την ως άνω προθεσμία για αυτά τα σωματεία προκειμένου να δηλώσουν συμμετοχή στο Πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής Ερασιτεχνικής Κατηγορίας».

Η Super League 2 τελείωσε, τα μπαράζ ανόδου ολοκληρώθηκαν, ενώ και οι δύο ομάδες που πέφτουν από την SL1 έγινε γνωστές και τη νέα χρονιά θα σχηματιστεί πρωτάθλημα ενός ομίλου με 16 ομάδες.

.

Την άνοδο πήραν στην Super League 1 Ηρακλής και Καλαμάτα, ενώ υποβιβάστηκαν στη Γ’ Εθνική: Καβάλα, Καμπανιακός, ΠΑΣ Γιάννινα και Μακεδονικός από τον Α’ όμιλο και Αιγάλεω, Χανιά, Ηλιούπολη και Παναργειακός από τον Β’ όμιλο.

Την νέα χρονιά θα σχηματιστεί πρωτάθλημα ενός ομίλου με 16 ομάδες.

Η Ελληνική Ποδοσφαιρική ομοσπονδία (ΕΠΟ) όπως έγινε γνωστό προχώρησε σε κάποιες αλλαγές για το Κύπελλο Ελλάδας και οι οποίες θα εφαρμοστούν την ποδοσφαιρική σεζόν 2026-27.

 

Να τονιστεί μάλιστα ότι στο Κύπελλο Ελλάδας της νέας αγωνιστικής περιόδου υπάρχουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με την περσινή σεζόν που για πρώτη φορά έγινε σε μορφή League Stage όπως οι ευρωπαϊκές διοργανώσεις της UEFA.

Ειδικότερα στην League Phase θα συμμετάσχουν συνολικά 16 αντί για 20 ομάδες – διατηρούνται οι 4 αγωνιστικές, αλλά όλες οι ομάδες θα κληρωθούν να αντιμετωπίσουν μία ομάδα από το γκρουπ δυναμικότητάς τους.