Archive for March 2026

Η ΕΠΣ Καβάλας με δελτίο τύπου που έδωσε  στη δημοσιότητα «εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στις αθλήτριες της ομάδας Κ15 για την εξαιρετική τους πορεία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Προεπιλογής Εθνικών Ομάδων, όπου κατέκτησαν τη 2η θέση στον όμιλό τους και αναδείχθηκαν δευτεραθλήτριες Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης. Η προσπάθεια, η συνέπεια και το αγωνιστικό τους πνεύμα αποτέλεσαν παράδειγμα για όλους.

 

Οι αθλήτριες που τίμησαν τη φανέλα και έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό:

-ΣΙΜΙΤΖΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

-ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

-ΑΣΠΡΟΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

-ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΜΑΡΙΑ

-ΓΚΑΖΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΡΓΥΡΩ

-ΓΚΕΡΤΑ ΜΑΡΙΝΑ ΜΑΡΙΑ

-ΗΛΙΑΔΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

-«Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε η αθλήτρια της Ακαδημίας Ιππασίας Καβάλας, Ιωάννα Αθανασίου, με τον ίππο Ρομέο, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιππασίας, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Ippos Club», όπως τονίζεται στο σχετικό δελτίο τύπου που δόθηκε στη δημοσιότητα και σχετικά αναφέρει και τα εξής:

 

«Η νεαρή αθλήτρια κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία Παίδων και την 8η θέση στη γενική κατάταξη, στο αγώνισμα της υπερπήδησης εμποδίων ύψους 1,05 μ., επιβεβαιώνοντας τη σταθερή αγωνιστική της πρόοδο.

Η Ιωάννα Αθανασίου προπονείται στην Ακαδημία Ιππασίας Καβάλας, η οποία εδρεύει στο Δάτο, όπου μέσα από συστηματική δουλειά, αφοσίωση και σωστή καθοδήγηση εξελίσσει συνεχώς τις αγωνιστικές της ικανότητες.

Σήμερα είχαμε τη μεγάλη χαρά και τιμή να βραβευτεί ο αθλητής του αθλητή του ΑΣ Ταεκβοντό Καβάλας Ιακωβίδης Θεόδωρος, από τον Αστυνομικό Διευθυντή Καβάλας κ. Κωνσταντίνο Σιμούδη, για τις σημαντικές επιτυχίες του στο Ολυμπιακό άθλημα του Ταεκβοντό.

 

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αστυνομικού Διευθυντή Καβάλας, ο οποίος τίμησε προσωπικά τον αθλητή, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια, την πειθαρχία και το ήθος που τον χαρακτηρίζουν.

Παρών στη βράβευση ήταν και ο προπονητής του συλλόγου μας, Παλτόγλου Χάρης, ο οποίος στηρίζει καθημερινά την πορεία και την εξέλιξη των αθλητών, καθώς και ο πατέρας του αθλητή, ο οποίος βρίσκεται διαρκώς δίπλα του στηρίζοντας κάθε του προσπάθεια.

Πολύ βαρύς ήταν ο πέλεκυς που έπεσε για τους δυο ποδοσφαιριστές του Α.Ο.Κ., οι οποίοι να θυμίσουμε ότι αποβλήθηκαν στο ντέρμπι μέσα στον Νέστο Χρυσούπολης και τα όσα έγραψε ο διαιτητής στο φύλλο αγώνα του παιχνιδιού μετά το τέλος του παιχνιδιού,, Γιώργος Κόκκινος της Ε.Π.Σ. Χαλκιδικής.

 

Συγκεκριμένα, ο Μανόλης Αλιατίδης τιμωρήθηκε με 5 αγωνιστικές, πράγμα που σημαίνει ότι η χρονιά ολοκληρώθηκε για τον ίδιο ενώ ο τερματοφύλακας Μάκης Γιαννίκογλου τιμωρήθηκε με 4 αγωνιστικές.

Μακριά από τα γήπεδα τους θα αγωνιστούν οι δύο πρωτοπόροι στην Α’ κατηγορία της Ε.Π.Σ. Καβάλας Ορφέας Ελευθερούπολης και Βύρωνας Καβάλας σε επικίνδυνες  και πολύ πονηρές εξόδους που αν μη τι άλλο κρύβουν παγίδες για την 18η αγωνιστική.