Archive for May 2025
Η πρώτη υπόνοια ότι δεν θα είναι εύκολα σε σχέση με την άνοδο του Νέστου Χρυσούπολης στην Super League 2 αφήνεται να εννοηθεί από την πρώτη ανακοίνωση της νέας προσωρινής διοικούσας επιτροπής του συλλόγου, που θα τρέξει την σύσταση ΠΑΕ.
Να τονιστεί ότι στην σχετική ανακοίνωση γίνεται γνωστό ότι ελήφθη η απόφαση για την σύσταση της ΠΑΕ και με αυτό το δεδομένο η προσωρινή διοικούσα απευθύνει κάλεσμα στους φιλάθλους του Νεστου προκειμένου να συνδράμουν οικονομικά για την συγκέντρωση των 350.000 ευρώ που απαιτούνται για το μετοχικό κεφάλαιο της υπό ίδρυση ΠΑΕ,
Όπως επίσημα ανακοινώθηκε, παραμένει στη θέση του προπονητή στην Καβάλα 2004, για τη σεζόν 2025-2026 ο Κώστας Λεβέντης, καθηγητής φυσικής αγωγής και κάτοχος UEFA B.
Στο ρόστερ παραμένουν όλοι οι νεαροί ποδοσφαιριστές και επιστρέφουν στο σύλλογο φοιτητές και στρατιώτες που ήταν δανεικοί σε άλλες ομάδες. Ευχαριστούμε τους γονείς που μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους και ο σύλλογος είναι αρωγός σε κάθε ποδοσφαιριστή σε οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργηθεί.
Ακόμη είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την ανανέωση της συνεργασίας με τον Αναστάσιο Αρβανιτάκη που θα κατέχει τη θέση του γενικού αρχηγού και άμεσου συνεργάτη του Κώστα Λεβέντη. Η σημαία παραμένει στη θέση της. Κώστα και Τάσο, καλή επιτυχία στο έργο σας, πάντα με υγεία.
Ο Σάββας Σαλπιγκτής δεν θα είναι τελικά υποψήφιος σύμβουλος στις ερχόμενες εκλογές της Ε.Π.Σ. Καβάλας αφού απέσυρε την υποψηφιότητα του, να ασχοληθεί με τα διοικητά του Ηρακλή Καβάλας
Θυμίζουμε ότι ο Σάββας Σαλπιγκτής είχε ανακοινωθεί από τον νυν πρόεδρό της Ε.Π.Σ. Καβάλας Γιώργο Πριονίδη για την εκ νέου υποψηφιότητα του Τελικά αλλά τελικά αποσύρεται. Πρώτα να τονίσουμε ότι ενημέρωσε τον Γιώργο Πριονίδη για την απόφαση του, τον οποίο μάλιστα και ευχαρίστησε για την εμπιστοσύνη που του έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και για την άριστη συνεργασία που είχε μαζί του. Ο Σάββας Σαλπιγκτής θέλει να ασχοληθεί διοικητικά του Ηρακλή Καβάλας, την οποία βέβαια έχει υπηρετήσει πολλά χρόνια.
Η Καβαλιώτισσα αθλήτρια Αποστολία Ζορμπαλά επιβραβεύεται για την πολύ καλή της φετινή χρονιά.
Ειδικότερη Καβαλιώτισσα αθλήτρια του ΠΑΟΚ, που ξεκίνησε το Μπάσκετ στον Αστέρα Καβάλας, κλήθηκε και πάλι στην Εθνική Νέων Γυναικών- Κ20 αλλά και στη Νεανίδων του Βορρά Κ18.
Η ανάρτηση της Ακαδημίας του ΠΑΟΚ
-«ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ!
Κλήση στις προπονήσεις Κλιμακίου Νέων Γυναικών (U20) & Νεανίδων (U18) Βορρά
Αποστολία Ζορμπαλά – Δύναμη, πάθος και επιμονή!
Συγχαρητήρια για την κλήση σου στις προπονήσεις του Κλιμακίου Νέων Γυναικών (U20) και Νεανίδων (U18) Βορρά!
Ολιγόλεπτη συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού της χώρας, Γιάννη Βρούτση είχε το Δ.Σ της ΠΑΕ Α.Ο.ΚΑΒΑΛΑ το πρωί της Παρασκευής, σε αίθουσα της Μεγάλης Λέσχης.
Ο βασικός άξονας της συζήτησης με τον Υπουργό ήταν το γηπεδικό ζήτημα, οι βελτιώσεις στις εγκαταστάσεις, όπως η κατασκευή
σκέπαστρου, ο ηλεκτροφωτισμός καθώς και οι αίθουσες προπόνησης του “Ανθή Καραγιάννη”.
Συζητήθηκε επίσης το ζήτημα της οικονομικής βιωσιμότητας που αντιμετωπίζουν οι σύλλογοι της Super League 2 ζητώντας την προσωπική του παρέμβαση για την όσο το δυνατό δίκαιη οικονομική ανακατανομή των κερδών από το στοίχημα.
Τέλος, απο τους ιθύνοντες της ΠΑΕ τονίστηκε και ο


