Archive for May 2025
Το θέμα της αναδιάρθρωσης των εθνικών κατηγοριών (επαγγελματικών και ερασιτεχνικών) συζητήθηκε στη συνεδρίαση της επιτροπής επαγγελματικού ποδοσφαίρου της ΕΠΟ.
Ουδέν νεότερον από την πλευρά της Super League, που δεν πήρε θέση. Πιθανόν στο επόμενο διάστημα το θέμα να συζητηθεί σε επίπεδο ιδιοκτητών ΠΑΕ όπως ζήτησε ο Ευ. Μαρινάκης.
Αντιθέτως, να σημειώσουμε ότι μέσω του προέδρου της, Π. Μαρτσούκου, έγινε γνωστό ότι η βούληση της είναι το μεθεπόμενο πρωτάθλημα (2026 – 27) να διεξαχθεί σε έναν όμιλο με 16 ομάδες.
Για να συμβεί αυτό στην προκήρυξη του επόμενου πρωταθλήματος θα προβλεφθεί να υποβιβαστούν και να προβιβαστούν τόσες ομάδες ώστε να προκύψουν 16.
Ολοκληρώθηκε τελικά η συνεργασία του Α.Ο.Κ., με τον Ρενίλντ Κασέμι και δίχως άλλο ο 22χρονος μεσοεπιθετικός βοήθησε σημαντικά τους «Αγοναύτες» να φτάσουν στην πολυπόθητη σωτηρία.
Συνολικά να τονίσουμε ότι ο Ρενίλντ Κασέμι είχε 24 συμμετοχές, με 3 γκολ και μια ασίστ. Όλα τα γκολ ήρθαν στη δεύτερη φάση, τα δυο με πέναλτι-χρυσάφι κόντρα στον Διαγόρα και το ένα με εντυπωσιακό ανάποδο ψαλίδι στην Κατερίνη με τον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου.
Τα μεγάλα χαμόγελα, το κλίμα συγκίνησης αλλά και ικανοποίησης όπως βέβαια και οι δεσμεύσεις για ένα καλύτερο αύριο, έδωσαν και πήραν στο αποχαιρετιστήριο τραπέζι της ΠΑΕ Καβάλα που το κλίμα ήταν εορταστικό, ο βράδυ της Τετάρτης (7/5) στην κοσμική ταβέρνα «Ο Σάββας» στα σφαγεία της Καβάλας.
Στο γεύμα όπου τα πυροτεχνήματα είχαν την τιμητική τους, παραβρέθηκαν χωρίς άγχος αυτήν φορά, η διοίκηση της ΠΑΕ Καβάλα, ο προπονητής Γιάννης Τάτσης και οι συνεργάτες τους στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας, σύσσωμο το ποδοσφαιρικό δυναμικό, συνεργάτες και κάποιοι φίλοι του Α.Ο.Κ.. Η ικανοποίηση ήταν απόλυτα δικαιολογημένη για μία χρονιά που ολοκληρώθηκε με πολύ αγωνία και άγχος αλλά δίχως άλλο με τον καλύτερο τόπο λόγω της παραμονής των «Αργοναυτών» στην κατηγορία.
O Άρης Πηγών στην παράταση ήταν ο μεγάλος νικητής του φετινού θεσμού του κυπέλλου της ΕΠΣ Καβάλας αφού στον μεγάλο τελικό που έγινε το απόγευμα της Τετάρτης (7/5) νίκησε τον ΑΟ Κεραμωτής με (1-0), στο γήπεδο της Χρυσούπολης.
Ήταν ένας τελικός με πολλά συναισθήματα, πλούσιες συγκινήσεις, ανοιχτό με πολλές φάσεις και βέβαια δύο ομάδες που τα έδωσαν όλα για την κατάκτηση του τροπαίου και ο οποίος τελικά κρίθηκε στην παράταση.
Μία ώρα πριν από τον μεγάλο τελικό του κυπέλλου της Ε.Π.Σ. Καβάλας, σε πολύ εορταστικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε η απονομή του κυπέλλου και των μεταλλίων, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής, στον Νέστο Χρυσούπολης που αποθεώθηκε.
Από κει και πέρα βραβεύτηκαν και ποδοσφαιριστές της ομάδας της Χρυσούπολης που αγωνίστηκαν πριν 50 χρόνια στη Β’ Εθνική και ειδικότερα οι: Καλαγκάνης, Αδαβόγλου, Λαμπέτσος, Μπανίδης, Φωτίου, Σουμπέκας, Ροδονίδης, Κωνσταντινίδης, Φωτιάδης, Χαραλαμπίδης, Μπουσδρούκης, Τσάπουρας,


