Archive for April 2025

Ο Α.Ο.Κ. ολοκλήρωσε την προετοιμασία της για την εκτός έδρας αναμέτρηση της Κυριακής (06/04, 15:00) στο Γήπεδο του Μακεδονικού στη Θεσσαλονίκη με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ Β’, στα πλαίσια της 7ης αγωνιστικής των PlayOut της Super League 2.

 

Ο Γιάννης Τάτσης έκανε γνωστή την αποστολή, η οποία απαρτίζεται από τους εξής ποδοσφαιριστές:

Τερματοφύλακες: Αστράς, Ιωαννίδης, Miskovic

Αμυντικοί: Στίκας, Τσαμούρης, Κατσουλίδης, Αναστασόπουλος, Π. Δερμιτζάκης, Καζαντζίδης, Δημητριάδης, Σμίλτος Kverenhiladze.

Μέσοι: Γαβριηλίδης, Μέτσε , Κασέμι, Μελετίδης, Λέλεκας, Σαπουντζής.

Επιθετικοί: Αν. Δερμιτζάκης, Γκέκας, Kokhreidze, Σπανδωνίδης.

Στη τελευταία 30η αγωνιστική της κανονικής περιόδου του υπό εξέλιξη πρωταθλήματος της Elite League, ο ΓΣ Ελευθερούπολης που έπαιξε με πολλά προβλήματα έχασε μέσα στον Πανερυθραϊκό με 65-52.

 

 

Δελτίο τύπου έδωσε στη δημοσιότητα ο Αστέρας Καβάλας στο οποίο δίνονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποκλειστική συνεργασία του για δεύτερη συνεχόμενη φορά, με τον ιστορικό ισπανικό σύλλογο στο 2nd  Valencia Basket Skills Camp.

 

Αναλυτικά το δελτίο τύπου αναφέρει τα εξής:

 

-«Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ συνεργασία της ομάδας μας, για δεύτερη συνεχόμενη φορά, με τον ιστορικό ισπανικό σύλλογο στο 2nd VALENCIA BASKET SKILLS CAMP που  διοργανώνει στην πόλη των Σερρών, το 3ήμερο 22-24 Απριλίου 2025!

Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η ΠΑΕ ΑΟ ΚΑΒΑΛΑ 2024 επισκέφθηκε σήμερα την Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καβάλας, προσφέροντας μία τηλεόραση για την αίθουσα συνεδριάσεων των γιατρών και δώρα στα παιδιά που νοσηλεύονται.

 

Με αυτή τη συμβολική κίνηση, η ομάδα μας θέλησε να μοιράσει λίγη χαρά και να υπενθυμίσει τη σημασία της προσφοράς, της αγάπης και του εθελοντισμού. Μικρές πράξεις μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Μάλιστα από την πλευρά της η Διεύθυνση της Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου Καβάλας ευχαρίστησε τη διοίκηση και τους παίκτες του ΑΟΚ για την επίσκεψή τους και την προσφορά δώρων στους μικρούς ασθενείς εν όψει του Πάσχα, ευχόμενη πάντα νίκες.

Ενόψει του πρώτου αγώνα ημιτελικού κόντρα στον Άρη Θεσσαλονίκης, ο προπονητής των Πανθήρων, Αρίστιππος Χαντέλης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:

 

«Ξεκινάει για εμάς η ημιτελική σειρά αυτή την Κυριακή με αντίπαλο τον Άρη. Σίγουρα ό,τι εγινε με την αναβολή της προηγούμενης εβδομάδας μας έφερε σε μια αποχή 3 εβδομάδων που σίγουρα δεν είναι και ό,τι καλύτερο για μια ομάδα ρυθμού όπως είμαστε εμείς, αλλά θεωρώ πως έχουμε προετοιμαστεί καλά.

Έχουμε κρατήσει την ένταση των προπονήσεων ψηλά και η ομάδα θα παρουσιαστεί έτοιμη για το 1-0 την Κυριακή. Θέλουμε τον κόσμο να γεμίσει το Κλειστό την Κυριακή στις 13:00 το μεσημέρι και με την φωνή του να μας σπρώξει στο θετικό αποτέλεσμα».